Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10280
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorИзобелло, А.Ю.-
dc.contributor.authorПилатов, А.Ю.-
dc.contributor.authorІзобелло, О.Ю.-
dc.contributor.authorПілатов, О.Ю.-
dc.contributor.authorIzobello, A.Yu.-
dc.contributor.authorPilatov, A.Yu.-
dc.date.accessioned2012-03-30T05:39:43Z-
dc.date.available2012-03-30T05:39:43Z-
dc.date.issued2010-09-03-
dc.identifier.citationИзобелло А.Ю. Физическая модель оптимизации теплового состояния поршня высокофорсированного дизеля / А.Ю. Изобелло, А.Ю. Пилатов // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / ДВНЗ «ДонНТУ» АДІ. – Горлівка, 2010. - № 1.(10) – С. 133-145.en_US
dc.identifier.issn1990-7796-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10280-
dc.descriptionThe thermodynamical basis for control of piston temperature is presented. The temperature of the piston has an effect on the combustion characteristics of high boosted engines. The boundary conditions for local and general heat exchange between piston plate and working gas are determined.en_US
dc.description.abstractПредставлено термодинамическое обоснование регулирования температуры поршня с точки зрения ее влияния на характеристики процесса сгорания высокофорсированного дизеля. Определены граничные условия локального и общего теплообмена между рабочим телом и днищем поршня.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherАвтомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.en_US
dc.subjectВЫСОКОФОРСИРОВАННЫЙ ДИЗЕЛЬ: ПРОЦЕСС СГОРАНИЯen_US
dc.subjectФИЗИЧЕСКАЯ МОДЕЛЬen_US
dc.subjectТЕПЛОВОЕ СОСТОЯНИЕ ПОРШНЯen_US
dc.subjectОПТИМИЗАЦИЯen_US
dc.subjectВИСОКОФОРСОВАНИЙ ДИЗЕЛЬen_US
dc.subjectПРОЦЕС ЗГОРЯННЯen_US
dc.subjectФІЗИЧНА МОДЕЛЬen_US
dc.subjectТЕПЛОВИЙ СТАН ПОРШНЯen_US
dc.subjectОПТИМІЗАЦІЯen_US
dc.subjectHIGH BOOSTED ENGINESen_US
dc.subjectCOMBUSTIONen_US
dc.subjectA PHYSICAL MODELen_US
dc.subjectPISTON HEAT CONDITIONen_US
dc.subjectOPTIMIZATIONen_US
dc.titleФизическая модель оптимизации теплового состояния поршня высокофорсированного дизеляen_US
dc.title.alternativeФізична модель оптимізації теплового стану поршня високофорсованого дизеляen_US
dc.title.alternativePhysical Model of Optimisation of the Thermal Bucket Condition of Highly Forced Diesel Engineen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№1 (2010-10)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Изобелло.pdf792,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.