Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10268
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАндрушків, Богдан Миколайович-
dc.contributor.authorПогайдак, Ольга Богданівна-
dc.contributor.authorКоверга, Сергій В’ячеславович-
dc.date.accessioned2012-03-29T16:45:04Z-
dc.date.available2012-03-29T16:45:04Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.issn1990-7796-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10268-
dc.description.abstractВизначено та проаналізовано проблеми у сфері громадського транспортного обслуговування та їх вплив на виникнення конфліктних ситуацій. Розроблено пропозиції щодо підвищення культури поведінки та організації перевезень з метою уникнення суперечностей між перевізниками та пасажирами, а також захисту пільгових категорій населенняen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherВісті Автомобільно-дорожнього інституту, 2011, № 1(12)en_US
dc.relation.ispartofseriesекономічна;-
dc.subjectгромадський транспортen_US
dc.subjectякість обслуговуванняen_US
dc.titleГРОМАДСЬКИЙ ТРАНСПОРТ: ЯКІСТЬ ТА КУЛЬТУРА ОБСЛУГОВУВАННЯen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Публікації кафедри "Менеджмент організацій"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Громадський транспорт.pdf389,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.