Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10265
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоверга, Сергій В'ячеславович-
dc.contributor.authorДеречинський, Юлій Наумович-
dc.date.accessioned2012-03-29T16:05:14Z-
dc.date.available2012-03-29T16:05:14Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.issn1726-8699-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10265-
dc.description.abstractУ статті доведено єдність, взаємозв’язок і взаємозалежність маркетингу й логістики як основних інструментів ринкової орієнтації підприємницької діяльностіen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМiжнародний науковий журнал "Механiзм регулювання економiки" № 3, Т. 2en_US
dc.relation.ispartofseriesекономічна;-
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectлогістикаen_US
dc.subjectринкова орієнтаціяen_US
dc.subjectлогістичний менеджментen_US
dc.titleМаркетингово-логістичне комплексне управління виробничою та підприємницькою діяльністюen_US
dc.title.alternativeМаркетингово-логистическое комплексное управление производственной и предпринимательской деятельностьюen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Публікації кафедри "Менеджмент організацій"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4_6.pdf157,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.