Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10265
Назва: Маркетингово-логістичне комплексне управління виробничою та підприємницькою діяльністю
Інші назви: Маркетингово-логистическое комплексное управление производственной и предпринимательской деятельностью
Автори: Коверга, Сергій В'ячеславович
Деречинський, Юлій Наумович
Ключові слова: маркетинг
логістика
ринкова орієнтація
логістичний менеджмент
Дата публікації: 2009
Видавництво: Мiжнародний науковий журнал "Механiзм регулювання економiки" № 3, Т. 2
Серія/номер: економічна;
Короткий огляд (реферат): У статті доведено єдність, взаємозв’язок і взаємозалежність маркетингу й логістики як основних інструментів ринкової орієнтації підприємницької діяльності
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10265
ISSN: 1726-8699
Розташовується у зібраннях:Публікації кафедри "Менеджмент організацій"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4_6.pdf157,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.