Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10260
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВасиленко, Тетяна Євгенівна-
dc.contributor.authorФесенко, Дмитро Володимирович-
dc.contributor.authorДульнявка, Олена Йосипівна-
dc.contributor.authorВасиленко, Татьяна Евгеньевна-
dc.contributor.authorФесенко, Дмитрий Владимирович-
dc.contributor.authorДульнявка, Елена Йосиповна-
dc.contributor.authorVasylenko, T.Ye.-
dc.contributor.authorFesenko, D.V.-
dc.contributor.authorDulnyavka, E.I.-
dc.date.accessioned2012-03-29T14:12:21Z-
dc.date.available2012-03-29T14:12:21Z-
dc.date.issued2010-09-03-
dc.identifier.citationВасиленко Т.Є. Розробка програмного забезпечення імітаційної моделі функціонування зупиночного пункту сумісних ділянок руху автобусів різних маршрутів / Т.Є. Василенко, Д.В. Фесенко, О.Й. Дульнявка // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / ДВНЗ «ДонНТУ» АДІ. – Горлівка, 2010. - № 1.(10) – С. 102-109.en_US
dc.identifier.issn1990-7796-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10260-
dc.descriptionThe stop operation simulation model software of the bus traffic matched sections on different routes in the mathematical environment of the Mathcad package is developed. On the basis of this package the bus passenger waiting time dependence on the traffic matched sections from total amount of buses on these routes is determined. The obtained dependence allows to estimate the real total number of buses on six routes during the day and to determine the bus distribution on each route. Optimality test is the bus passenger waiting time on different routes.en_US
dc.description.abstractРозроблено програмне забезпечення імітаційної моделі функціонування зупиночного пункту сумісних ділянок руху автобусів різних маршрутів в математичному середовищі пакету Mathcad, на підставі якого встановлено залежність часу очікування пасажирами автобусів різних маршрутів на сумісних ділянках руху від сумарної кількості автобусів на цих маршрутах. Отримана залежність дозволяє оцінити реальну загальну кількість автобусів на шести маршрутах протягом доби та визначити розподіл автобусів за кожним маршрутом. Критерієм оптимальності є час очікування пасажирами автобусів різних маршрутів.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherАвтомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.en_US
dc.subjectАВТОБУС: ЗУПИНОЧНИЙ ПУНКТen_US
dc.subjectСУМІСНА ДІЛЯНКАen_US
dc.subjectМОВА ПРОГРАМУВАННЯen_US
dc.subjectПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯen_US
dc.subjectАВТОБУС: ОСТАНОВОЧНЫЙ ПУНКТen_US
dc.subjectСОВМЕЩЁННЫЙ УЧАСТОКen_US
dc.subjectЯЗЫК ПРОГРАММИРОВАНИЯen_US
dc.subjectПРОГРАММНОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕen_US
dc.subjectBUS: STOPen_US
dc.subjectMATCHED SECTIONen_US
dc.subjectPROGRAMMING LANGUAGEen_US
dc.subjectSOFTWAREen_US
dc.titleРозробка програмного забезпечення імітаційної моделі функціонування зупиночного пункту сумісних ділянок руху автобусів різних маршрутівen_US
dc.title.alternativeРазработка программного обеспечения имитационной модели функционирования остановочного пункта совмещённых участков движения автобусов разных маршрутовen_US
dc.title.alternativeSoftware Development of the Stop Operation Simulation Model of the Bus Traffic Matched Sections on Different Routesen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Публікації кафедри "Прикладна математика і інформатика"
Публікації кафедри "Транспортні технології"
№1 (2010-10)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Василенко.pdf493,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.