Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10256
Назва: Моделювання керованості вантажного автомобіля 8×4
Інші назви: Моделирование управляемости грузового автомобиля 8×4
Simulation of the Truck 8×4 Steerability
Автори: Дячук, М.В.
Петренко, Д.І.
Дячук, М.В.
Петренко, Д.И.
Dyachuk, М.V.
Petrenko, D.I.
Ключові слова: ВАНТАЖНИЙ АВТОМОБІЛЬ: КЕРОВАНІСТЬ
ВІДВЕДЕННЯ ШИНИ
КУТИ ПОВОРОТУ КЕРОВАНИХ КОЛІС
ГРУЗОВОЙ АВТОМОБИЛЬ: УПРАВЛЯЕМОСТЬ
УВОД ШИНЫ
УГЛЫ ПОВОРОТА УПРАВЛЯЕМЫХ КОЛЕС
TRUCK: STEERABILITY
WHEEL SKID
WHEEL STEERING ANGLES
Дата публікації: 3-вер-2010
Видавництво: Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.
Бібліографічний опис: Дячук М.В. Моделювання керованості вантажного автомобіля 8×4 / М.В. Дячук, Д.І. Петренко // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / ДВНЗ «ДонНТУ» АДІ. – Горлівка, 2010. - № 1.(10) – С. 76-84.
Короткий огляд (реферат): Запропоновано методику моделювання криволінійного руху вантажного автомобіля 8×4 з двома керованими мостами. В математичному описанні транспортний засіб представлений як плоска рухома модель, що враховує габаритні розміри, розподіл мас та кутів повороту керованих коліс, зчіпні властивості відведеної шини у разі взаємодії з дорожньою поверхнею. Модель дозволяє використовувати будь-який закон повороту кермового колеса. Результати імітаційного моделювання криволінійного руху автомобіля добре узгоджуються з параметрами технічної характеристики. Дана методика може використовуватись у розвитку просторового моделювання криволінійного руху з метою прогнозування поведінки автомобіля.
Опис: The technique of the curvilinear motion simulation of a truck 8×4 with two steerable axles is offered. In the mathematical description the vehicle is presented as two-dimensional mobile model which takes into account overall dimensions, mass distribution and wheel steering angles, tire adhering properties with a skid at the interaction with road surface. The model allows to use any law of steering wheel rotation. Results of automobile model simulation of the curvilinear motion are well coordinated with technical specification parameters. This technique can be used in the three-dimensional curvilinear motion simulation development for the purpose of the automobile behavior prediction.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10256
ISSN: 1990-7796
Розташовується у зібраннях:№1 (2010-10)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дячук.pdf1,32 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.