Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10138
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Прохоренко, Андрей Алексеевич | - |
dc.contributor.author | Самойленко, Д.Е. | - |
dc.contributor.author | Мешков, Денис Викторович | - |
dc.contributor.author | Прохоренко, Андрій Олексійович | - |
dc.contributor.author | Самойленко, Д.Є. | - |
dc.contributor.author | Мешков, Денис Вікторович | - |
dc.contributor.author | Prokhorenko, A.A. | - |
dc.contributor.author | Samojlenko, D.E. | - |
dc.contributor.author | Meshkov, D.V. | - |
dc.date.accessioned | 2012-03-28T11:36:10Z | - |
dc.date.available | 2012-03-28T11:36:10Z | - |
dc.date.issued | 2010-09-03 | - |
dc.identifier.citation | Прохоренко А.А. Оптимизация конструктивных параметров пьезоэлектрической дизельной форсунки / А.А. Прохоренко, Д.Е. Самойленко, Д.В. Мешков // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / ДВНЗ «ДонНТУ» АДІ. – Горлівка, 2010. - № 1.(10) – С. 47-53. | en_US |
dc.identifier.issn | 1990-7796 | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10138 | - |
dc.description | In the work the application of the parameter space analysis as a tool for multiparametic optimization implementation of the electrically controlled diesel fuel injector with a linear piezoelectric motor is considered. The short description of applied method and of the principle of fuel injector operation is presented. Optimization parameters values at two basic operating modes of a diesel engine are obtained. The main research results are given. | en_US |
dc.description.abstract | Рассмотрено использование метода исследования пространства параметров в качестве инструмента для выполнения многопараметрической оптимизации электроуправляемой дизельной топливной форсунки с линейным пьезоэлектрическим двигателем. Представлено краткое описание используемого метода и принципа работы топливной форсунки. Получены значения оптимизационных параметров из расчета двух основных режимов работы дизеля. Представлены основные результаты исследования. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646. | en_US |
dc.subject | ПЬЕЗОЕЛЕКТРИЧЕСКАЯ ДИЗЕЛЬНАЯ ФОРСУНКА | en_US |
dc.subject | ЛИНЕЙНЫЙ ПЬЕЗОЭЛЕКТРИЧЕСКИЙ ДВИГАТЕЛЬ | en_US |
dc.subject | П’ЄЗОЕЛЕКТРИЧНА ДИЗЕЛЬНА ФОРСУНКА | en_US |
dc.subject | ЛІНІЙНИЙ П’ЄЗОЕЛЕКТРИЧНИЙ ДВИГУН | en_US |
dc.subject | PIEZOELECTRIC DIESEL INJECTOR | en_US |
dc.subject | LINEAR PIEZOELECTRIC ENGINE | en_US |
dc.title | Оптимизация конструктивных параметров пьезоэлектрической дизельной форсунки | en_US |
dc.title.alternative | Оптимізація конструктивних параметрів п'єзоелектричної дизельної форсунки | en_US |
dc.title.alternative | Design Factors Optimization of the Piezoelectric Diesel Injector | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | №1 (2010-10) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Прохоренко.pdf | 543,93 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.