Перегляд зібрання за групою - Автори Kendyukhov, A.V.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 10 із 10
Дата випускуНазваАвтор(и)
2012ВИЗНАЧЕННЯ КЛЮЧОВИХ ЧИННИКІВ ТА ВИЯВЛЕННЯ ГОЛОВНИХ ПРОБЛЕМ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИКендюхов, Олександр Володимирович; Шакіна, Наталія Анатоліївна; Kendyukhov, A.V.; Shakina, N.A.
2012-03-02ЗАРЯ ВЕЛИКОЙ БИТВЫКендюхов, Олександр Володимирович; Kendyukhov, A.V.
2011-12-23Люди-тени. Мудрому и амбициозному народу Украины посвящаетсяКендюхов, Олександр Володимирович; Kendyukhov, A.V.
2010Методичні засади оцінки ефективності брендингуКендюхов, А.В.; Файвишенко, Д.С.; Шпарева, А.М.; Кендюхов, О.В.; Файвішенко, Д.С.; Шпарьова, А.М.; Kendyukhov, A.V.; Fayvishenko, D.S.; Shpareva, A.M.
2013МОТИВАЦІЯ В ДЕРЖАВНОМУ РЕГУЛЮВАННІ НАУКОВО-ТЕХНІЧНИМ РОЗВИТКОМ: ФІНАНСОВИЙ АСПЕКТКендюхов, Олександр Володимирович; Kendyukhov, A.V.; Шакіна, Наталія Анатоліївна; Shakina, N.A.
2012-03-02Общество потребления как национальная трагедия УкраиныКендюхов, Олександр Володимирович; Kendyukhov, A.V.
2012-01-20СТРАНА ВСЕГДА НЕСБЫВШИХСЯ НАДЕЖД: об экономике, реформах и вообщеКендюхов, Олександр Володимирович; Kendyukhov, A.V.
2011Теорія і практика сучасного маркетингу: досвід переоцінки цінностейКендюхов, О.; Kendyukhov, A.V.; Кендюхов, А.
2009Философия маркетинга и ее влияние на настоящее и будущее человеческой цивилизацииКендюхов, А.В.; Kendyukhov, A.V.
2002Экономическая безопасность как экономическая категорияКендюхов, А.В.; Kendyukhov, A.V.; Кендюхов, О.В.