Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9871
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Костенко, В.І. | - |
dc.contributor.author | Остапенко, М.А. | - |
dc.contributor.author | Васильєв, Л.О. | - |
dc.date.accessioned | 2012-03-26T17:23:52Z | - |
dc.date.available | 2012-03-26T17:23:52Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/9871 | - |
dc.description.abstract | В роботі розглядаються результати багаторічних досліджень у 2001 – 2010 роках з пошуку методично-обгрунтованного, привабливого для студентів модульного принципу організації навчального процесу, що забезпечив стабільний ріст успішності студентів бакалавріату впродовж 2006 – 2010 років | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Донецький національний технічний університет | en_US |
dc.subject | модульне навчання | en_US |
dc.subject | модульний контроль | en_US |
dc.subject | якість навчання | en_US |
dc.subject | динаміка росту успішності | en_US |
dc.title | Модульний принцип організації навчального процесу | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації секції Електромеханіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Модульний принцип організації навчального процесу.pdf | 313,32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.