Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9871
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКостенко, В.І.-
dc.contributor.authorОстапенко, М.А.-
dc.contributor.authorВасильєв, Л.О.-
dc.date.accessioned2012-03-26T17:23:52Z-
dc.date.available2012-03-26T17:23:52Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/9871-
dc.description.abstractВ роботі розглядаються результати багаторічних досліджень у 2001 – 2010 роках з пошуку методично-обгрунтованного, привабливого для студентів модульного принципу організації навчального процесу, що забезпечив стабільний ріст успішності студентів бакалавріату впродовж 2006 – 2010 роківen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectмодульне навчанняen_US
dc.subjectмодульний контрольen_US
dc.subjectякість навчанняen_US
dc.subjectдинаміка росту успішностіen_US
dc.titleМодульний принцип організації навчального процесуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації секції Електромеханіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Модульний принцип організації навчального процесу.pdf313,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.