Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9660
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКузьменко, Надія Володимирівна-
dc.contributor.authorДудніков, Олександр Миколайович-
dc.contributor.authorВиноградов, Микола Семенович-
dc.contributor.authorКузьменко, Наднжда Владимировна-
dc.contributor.authorДудников, Александр Николаевич-
dc.contributor.authorВиноградов, Николай Семенович-
dc.contributor.authorКuzmenko, N.V.-
dc.contributor.authorDudnikov, O.M.-
dc.contributor.authorVinogradov, N.S.-
dc.date.accessioned2012-03-23T08:15:31Z-
dc.date.available2012-03-23T08:15:31Z-
dc.date.issued2009-12-18-
dc.identifier.citationКузьменко Н.В. Формування підходу до організації міських пасажирських перевезень на сумісних ділянках руху / Н.В. Кузьменко, О.М. Дудніков, М.С. Виноградов // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ «ДонНТУ». – Горлівка, 2009. - № 2.(9) – С. 52-59.en_US
dc.identifier.issn1990-7796-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/9660-
dc.descriptionThe new approach of the urban passenger transport organisation on combined route sections supposing the introduction of the buses arrival routes frequency rate intervals on separate routes to the minimum interval available among routes of the combined section is offered. The approach providing formation of the buses groups of the certain sequence arrival on certain routes which periodically repeat themselves in time is offered. The buses alternation sequence of certain routes in groups is offered for defining according to the average bus salons capacity on each route taking into account the time of the passenger waiting time needed in transportations within combined sections.en_US
dc.description.abstractЗапропоновано новий підхід до організації руху міського пасажирського автобусного транспорту на сумісних ділянках маршрутів, який передбачає введення кратності інтервалів прибуття автобусів за окремими маршрутами мінімальному інтервалу, що спостерігається серед маршрутів сумісної ділянки. Запропонований підхід у разі свого застосування забезпечує формування груп автобусів певної послідовності прибуття за відповідними маршрутами, які періодично повторюються за часом. Послідовність чередування автобусів відповідних маршрутів в групах запропоновано визначати за даними середньої наповнюваності салонів автобусів за кожним маршрутом з урахуванням забезпечення зменшення часу очікування пасажирами, що потребують перевезення в межах сумісної ділянки.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherАвтомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.en_US
dc.subjectМАРШРУТИ МІСЬКІen_US
dc.subjectДІЛЯНКА СУМІСНАen_US
dc.subjectІНТЕРВАЛИ РУХУen_US
dc.subjectЯКІСТЬ ОБСЛУГОВУВАННЯen_US
dc.subjectЧАСТОТА РУХУ АВТОБУСІВen_US
dc.subjectКРАТНІСТЬ ІНТЕРВАЛІВen_US
dc.subjectМАРШРУТЫ ГОРОДСКИЕen_US
dc.subjectУЧАСТОК СОВМЕЩЕННЫЙen_US
dc.subjectИНТЕРВАЛЫ ДВИЖЕНИЯen_US
dc.subjectКАЧЕСТВО ОБСЛУЖИВАНИЯen_US
dc.subjectЧАСТОТА ДВИЖЕНИЯ АВТОБУСОВen_US
dc.subjectКРАТНОСТЬen_US
dc.subjectURBAN ROUTESen_US
dc.subjectCOMBINED SECTIONen_US
dc.subjectTRAFFIC INTERVALSen_US
dc.subjectSERVICE QUALITYen_US
dc.subjectBUS TRAFFIC FREQUENCYen_US
dc.subjectINTERVALS FREQUENCY RATEen_US
dc.titleФормування підходу до організації міських пасажирських перевезень на сумісних ділянках рухуen_US
dc.title.alternativeФормирование подхода к организации городских пассажирских перевозок на совмещенном участке движенияen_US
dc.title.alternativeThe General Approaches Formation to the Urban Passenger Transportation on the Traffic Combined Sectionen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Публікації кафедри "Транспортні технології"
№2 (2009-9)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кузьменко.pdf430,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.