Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9568
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКулаков, В.А.-
dc.contributor.authorЖмайло, Ю.О.-
dc.date.accessioned2012-03-22T00:35:05Z-
dc.date.available2012-03-22T00:35:05Z-
dc.date.issued2008-04-08-
dc.identifier.citationДонбас-2020: наука і техніка . виробництву: Матеріали IV науково- практичної конференції. м. Донецьк, 27-28 травня 2008 р. – Донецьк, ДонНТУ Міністерства освіти і науки, 2008.- 597 с.en_US
dc.identifier.otherУДК 656.025.4-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/9568-
dc.description.abstractУ роботі розглянуті питання необхідності вивчення конкуренції на ринку автотранспортних послуг, шляхи підвищення конкурентоспроможності АТП за допомогою сегментації всього ринку. За допомогою метода експертних оцінок виявлено фактори, що впливають на сегментацію ринка автотранспортних послуг.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectзаказчикen_US
dc.subjectпрограммаen_US
dc.subjectранжированиеen_US
dc.subjectконкурентоспособностьen_US
dc.titleПОВЫШЕНИЕ КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТИ НА РЫНКЕ АВТОТРАНСПОРТНЫХ УСЛУГen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Матеріали ІV науково-практичної конференції 2008 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кулаков В.А., ЖмайлоЮ.О..pdf279,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.