Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9337
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРыжих, Леонид Александрович-
dc.contributor.authorЛеонтьев, Дмитрий Николаевич-
dc.contributor.authorЧебан, Андрей Анатолиевич-
dc.contributor.authorРижих, Леонід Олександрович-
dc.contributor.authorЛеонтьєв, Дмитро Миколайович-
dc.contributor.authorЧебан, Андрій Анатолійович-
dc.contributor.authorRyjych, L.A.-
dc.contributor.authorLeontev, D.N.-
dc.contributor.authorCheban, A.A.-
dc.date.accessioned2012-03-20T07:59:29Z-
dc.date.available2012-03-20T07:59:29Z-
dc.date.issued2009-09-25-
dc.identifier.citationРыжих Л.А. Особенности качения колеса в режиме торможения при изменении темпа наполнения тормозной камеры / Л.А. Рыжих, Д.Н. Леонтьев, А.А. Чебан // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ «ДонНТУ». – Горлівка, 2009. - № 1.(8) – С. 140-145.en_US
dc.identifier.issn1990-7796-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/9337-
dc.descriptionIn the article the features of a wheel rolling during braking, on the inertial dynamometer with a chassis dynamometer at the variation of the brake chamber filling rate and the inertia moment influence on the cohesion moment for the purpose of its influence determination on the automatic control system operation are considered.en_US
dc.description.abstractВ статье рассмотрены особенности качения автомобильного колеса в режиме торможения, на инерционном стенде с беговым барабаном, при изменении темпа наполнения тормозной камеры и действие инерционного момента на момент по сцеплению, с целью установления его влияния на работу систем автоматического регулирования.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherАвтомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.en_US
dc.subjectТОРМОЗНОЙ ПУТЬen_US
dc.subjectВРЕМЯ ТОРМОЖЕНИЯen_US
dc.subjectТОРМОЗНАЯ КАМЕРАen_US
dc.subjectСИСТЕМА АВТОМАТИЧЕСКОГО РЕГУЛИРОВАНИЯen_US
dc.subjectТОРМОЗНИЙ ПУТЬen_US
dc.subjectЧАС ГАЛЬМУВАННЯen_US
dc.subjectГАЛЬМІВНА КАМЕРАen_US
dc.subjectСИСТЕМА АВТОМАТИЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯen_US
dc.subjectBRAKING DISTANCEen_US
dc.subjectBRAKING TIMEen_US
dc.subjectBRAKE CHAMBERen_US
dc.subjectSYSTEM OF AUTOMATIC CONTROLen_US
dc.titleОсобенности качения колеса в режиме торможения при изменении темпа наполнения тормозной камерыen_US
dc.title.alternativeОсобливості кочення колеса в режимі гальмування при зміні темпу наповнення гальмової камериen_US
dc.title.alternativeFeatures of a Wheel Rolling During Braking at the Variation of the Brake Chamber Filling Rateen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№1 (2009-8)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рыжих.pdf3,13 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.