Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9214
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСветличная, Виктория Антоновна-
dc.contributor.authorЧервинская, Наталья Владимировна-
dc.contributor.authorШумаев, Клим Константинович-
dc.date.accessioned2012-03-19T15:04:22Z-
dc.date.available2012-03-19T15:04:22Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/9214-
dc.description.abstractВ данной статье рассматриваются вопросы создания компьютерной подсистемы организации структуры коммерческих веб-сайтов, которая способна анализировать информацию о продажах, о поведении покупателей в процессе выбора и покупки товара, группировать покупателей по отдельным признакам и генерировать для каждой из групп уникальный контент, повышая тем самым эффективность электронных продаж.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherЗбірник наукових праць Донецького державного університету управління. Серія "Економіка","Пріоритетні напрямки розвитку національної економіки"en_US
dc.relation.ispartofseriesтом ХІІ;Випуск 210-
dc.subjectкомпьютерная подсистема, коммерческий веб-сайт, анализ, продажи, кластеризация, уникальный контентen_US
dc.titleКомпьютерная подсистема организации структурі коммерческих веб-сайтовen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри автоматизованих систем управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Статья_Web_сайт.doc158 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.