Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9181
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧернета, Олег Георгиевич-
dc.contributor.authorНестеренко, Анатолий Михайлович-
dc.contributor.authorПоддубный, Игорь Николаевич-
dc.contributor.authorКоробочка, Александр Николаевич-
dc.contributor.authorИвщенко, Леонид Иосифович-
dc.contributor.authorЧернета, Олег Георгійович-
dc.contributor.authorНестеренко, Анатолій Михайлович-
dc.contributor.authorПіддубний, Ігор Миколайович-
dc.contributor.authorКоробочка, Олександр Миколайович-
dc.contributor.authorІвщенко, Леонід Йосипович-
dc.contributor.authorCherneta, O.G.-
dc.contributor.authorNesterenk, A.M.-
dc.contributor.authorPoddubnyy, I.N.-
dc.contributor.authorKorobochka, A.N.-
dc.contributor.authorIvschenko, L.I.-
dc.date.accessioned2012-03-19T10:43:47Z-
dc.date.available2012-03-19T10:43:47Z-
dc.date.issued2009-09-25-
dc.identifier.citationЧернета О.Г. Исследование структуры клапанов двигателей внутреннего сгорания подвергнутых закалке токами высокой частоты / О.Г. Чернета, А.М. Нестеренко, И.Н. Поддубный, А.Н. Коробочка, Л.Й. Ивщенко // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ «ДонНТУ». – Горлівка, 2009. - № 1.(8) – С. 87-89.en_US
dc.identifier.issn1990-7796-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/9181-
dc.descriptionResearch technique of the internal combustion engine valves hardened by the high- frequency current is stated. It is established that the steel thermal treatment of the automobile internal combustion engine valves by conditions including HFC heating, air cooling and further backing leads to the structures formation like tempered marten site in the surface layer providing micro hardness increase of these valves surface and subsurface zones in 2-2,5 times as compared with the center.en_US
dc.description.abstractИзложена методика исследования структуры клапанов двигателей внутреннего сгорания, подвергнутых закалке токами высокой частоты. Установлено, что термическая отработка клапанов ДВС автомобилей из стали по режиму, включающему нагрев ТВЧ, охлаждение на воздухе и последующий низкотемпературный отпуск, приводит к формированию в поверхностном слое структур типа мартенсита отпуска, обеспечивающих увеличение микротвердости поверхностной и подповерностной зон этих клапанов в 2-2,5 раза по сравнению с серединой.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherАвтомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.en_US
dc.subjectДВИГАТЕЛЬ ВНУТРЕННЕГО СГОРАНИЯen_US
dc.subjectКЛАПАНen_US
dc.subjectЗАКАЛКАen_US
dc.subjectТОКИ ВЫСОКОЙ ЧАСТОТЫen_US
dc.subjectДВИГУН ВНУТРІШНЬОГО ЗГОРЯННЯen_US
dc.subjectКЛАПАНen_US
dc.subjectЗАГАРТУВАННЯen_US
dc.subjectСТРУМИ ВИСОКОЇ ЧАСТОТИen_US
dc.subjectINTERNAL COMBUSTION ENGINEen_US
dc.subjectVALVEen_US
dc.subjectHARDENINGen_US
dc.subjectHIGH-FREQUENCY CURRENTen_US
dc.titleИсследование структуры клапанов двигателей внутреннего сгорания подвергнутых закалке токами высокой частотыen_US
dc.title.alternativeДослідження структури клапанів двигунів внутрішнього згоряння,що підлягли загартуванню струмами високої частотиen_US
dc.title.alternativeStructure Study of the Internal Combustion Engine Valves Hardened by the High-Frequency Currenten_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№1 (2009-8)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чернета.pdf1,61 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.