Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8955
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДзюбенко, Александр Андреевич-
dc.contributor.authorДзюбенко, Олександр Андрійович-
dc.contributor.authorDzyubenko, А.А.-
dc.date.accessioned2012-03-16T10:55:09Z-
dc.date.available2012-03-16T10:55:09Z-
dc.date.issued2009-09-25-
dc.identifier.citationДзюбенко А.А. Управление параметрами искрового разряда системы зажигания ДВС / А.А. Дзюбенко // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ «ДонНТУ». – Горлівка, 2009. - № 1.(8) – С. 69-73.en_US
dc.identifier.issn1990-7796-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/8955-
dc.descriptionThe influence research of the spark discharge durability on the combustion process is carried out. It showed the inefficiency of the ignition system energy application at the discharge durability more than the durability of the air- fuel mixture apparent combustion. The physical processes analysis of the spark discharge formation is carried out. On its results the frequency method of the spark discharge control is chosen. A number of regulations relative to the control mode of the spark discharge parameters are formulated. They can be used in the development of the automatic ignition control systems directed at the combustion process optimization for the ecological, power and fuel efficiency parameters increase of the internal combustion engines.en_US
dc.description.abstractПроведено исследование влияния продолжительности искрового разряда на процесс сгорания, которое показало неэффективность использования энергии системы зажигания при продолжительности разряда более продолжительности видимого сгорания топливовоздушной смеси. Произведен анализ физических процессов формирования искрового разряда, по результатам которого выбран частотный способ управления искровым разрядом. Сформулирован ряд положений относительно способа управления параметрами искрового разряда, которые могут быть использованы при разработке систем автоматического управления зажиганием, направленных на оптимизацию процесса сгорания для повышения экологических, мощностных и топливоэкономических характеристик ДВС.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherАвтомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.en_US
dc.subjectДВИГАТЕЛЬ ВНУТРЕННЕГО СГОРАНИЯen_US
dc.subjectСИСТЕМА ЗАЖИГАНИЯen_US
dc.subjectИСКРОВОЙ РАЗРЯДen_US
dc.subjectДВИГУН ВНУТРІШНЬОГО ЗГОРЯННЯen_US
dc.subjectСИСТЕМА ЗАПАЛЮВАННЯen_US
dc.subjectІСКРОВИЙ РОЗРЯДen_US
dc.subjectINTERNAL COMBUSTION ENGINEen_US
dc.subjectIGNITION SYSTEMen_US
dc.subjectSPARK DISCHARGEen_US
dc.titleУправление параметрами искрового разряда системы зажигания ДВСen_US
dc.title.alternativeКерування параметрами іскрового розряду системи запалювання ДВЗen_US
dc.title.alternativeParameters Control of the Ice Ignition System Spark Dischargeen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№1 (2009-8)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дзюбенко.pdf639,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.