Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8780
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМАЩЕНКО, К.С.-
dc.date.accessioned2012-03-15T09:25:11Z-
dc.date.available2012-03-15T09:25:11Z-
dc.date.issued2012-03-15-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/8780-
dc.descriptionThe operating classification of own receipts of budgetary establishments and groupment of their profits is considered in accordance with national positions (by standards) of record-keeping in a state sector. The comparative estimation of criteria of confession of profits of budgetary establishments and enterprises of the real sector of economy is conducted. The suggestion in relation to expansion of list of requiring payment services of preschool educational establishments is developed. Keywords: budgetary establishments, own receipts, profits, state, real sector, requiring payment services, preschool educational establishmentsen_US
dc.description.abstractРозглянуто чинну класифікацію власних надходжень бюджетних установ та групування їх доходів відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі. Проведено порівняльну оцінку критеріїв визнання доходів бюджетних установ та підприємств реального сектора економіки. Розроблено пропозиції щодо розширення переліку платних послуг дошкільних навчальних закладів.en_US
dc.subjectбюджетні установиen_US
dc.subjectвласні надходженняen_US
dc.subjectдоходиen_US
dc.subjectплатні послугиen_US
dc.subjectbudgetary establishmentsen_US
dc.subjectown receiptsen_US
dc.subjectprofitsen_US
dc.subjectstateen_US
dc.subjectrequiring payment servicesen_US
dc.titleДОХОДИ БЮДЖЕТНИХ УСТАНОВ ОСВІТИ: ПРОБЛЕМИ РЕФОРМУВАННЯ І ФІНАНСУВАННЯen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Мащенко К.С.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ДОХОДИ БЮДЖЕТНИХ УСТАНОВ .pdf157,3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.