Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8628
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМирошниченко, Елена Викторовна-
dc.date.accessioned2012-03-14T17:29:33Z-
dc.date.available2012-03-14T17:29:33Z-
dc.date.issued2012-03-12-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/8628-
dc.description.abstractВ данной статье рассмотрен процесс реализации политики активного маркетинга, который применяется для формирования и корректирования потребительского спроса на образовательные услу-ги, получения информации о потенциальных потребителях образовательных услуг и направлен на реали-зацию принципа МС ISO 9001:2008 «Ориентация на потребителя».en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subject, система управления качествомen_US
dc.subjectмодельen_US
dc.subjectвипускникen_US
dc.titleРЕАЛИЗАЦИЯ ПОЛИТИКИ АКТИВНОГО МАРКЕТИНГА В СИСТЕМЕ УПРАВЛЕНИЯ КАЧЕСТВОМ ПРЕДПРИЯТИЯen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:1. Наукові праці в фахових журналах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетинг.pdf184,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.