Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8623
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМомот, Александр Иванович-
dc.contributor.authorМирошниченко, Елена Викторовна-
dc.date.accessioned2012-03-14T17:19:05Z-
dc.date.available2012-03-14T17:19:05Z-
dc.date.issued2012-03-12-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/8623-
dc.description.abstractВідповідно до вимог стандартів ISO 9000 і IWA 2 однією з умов успішної роботи будь-якої організації є вимірюваннярезультатів діяльності. У роботі представлена математична модель для оцінки результативності діяльності вищої школи і проведений аналіз залежності можливості-результати. Модель позначена як функція складових: якість системи управління освітньої установи; якість виконання акредитаційних показників; якість результату освітнього процесу. Розрахувавши всі розглянуті коефіцієнти внутрішніх і зовнішніх показників оцінки освітньої організації і підставивши їх значення у формулу14, набудемо значення коефіцієнта результа-тивності, яке можна порівняти із запропонованою шкалою оцінки результативності.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectоцінкаen_US
dc.subjectефективністьen_US
dc.subjectрезультативністьen_US
dc.subjectкоефіцієнтen_US
dc.titleМОДЕЛЬ ОЦІНКИ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ВИЩОЇ ШКОЛИen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:1. Наукові праці в фахових журналах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Результативность.pdf160,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.