Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7941
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Євсеєва, Олена Геннадіївна | - |
dc.date.accessioned | 2012-03-13T05:50:09Z | - |
dc.date.available | 2012-03-13T05:50:09Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.citation | Дидактика математики: проблеми та дослідження: Міжнародний збірник наукових праць. | en_US |
dc.identifier.issn | 2079-9152 | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/7941 | - |
dc.description | Фахове видання з педагогічних наук | en_US |
dc.description.abstract | Розглянуто різні підходи к визначенню поняття контролю в навчальному процесі. Описано нульову контрольну роботу з математики, що розроблена на засадах діяльнісного підходу для вищих технічних навчальних закладів. Наведено критерії оцінювання рівня сформованості вмінь та аналіз результатів нульової контрольної роботи. Надано рекомендації щодо коректування змісту навчання вищої математики у першому навчальному семестрі. | en_US |
dc.publisher | Донецьк: ТЕАН | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Вип. 34.;С. 20 -26. | - |
dc.subject | навчання математики | en_US |
dc.subject | діяльнісний підхід | en_US |
dc.subject | нульова контрольна робота | en_US |
dc.subject | рівень сформованості вмінь | en_US |
dc.title | Вхідний контроль у технічному ВНЗ як засіб оцінювання рівня сформованості математичних вмінь | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Статті кафедри "Вища математика" ім.В.В.Пака |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Сборник донецкого университета ноябрь 2010.pdf | 170,36 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.