Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7941
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄвсеєва, Олена Геннадіївна-
dc.date.accessioned2012-03-13T05:50:09Z-
dc.date.available2012-03-13T05:50:09Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationДидактика математики: проблеми та дослідження: Міжнародний збірник наукових праць.en_US
dc.identifier.issn2079-9152-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/7941-
dc.descriptionФахове видання з педагогічних наукen_US
dc.description.abstractРозглянуто різні підходи к визначенню поняття контролю в навчальному процесі. Описано нульову контрольну роботу з математики, що розроблена на засадах діяльнісного підходу для вищих технічних навчальних закладів. Наведено критерії оцінювання рівня сформованості вмінь та аналіз результатів нульової контрольної роботи. Надано рекомендації щодо коректування змісту навчання вищої математики у першому навчальному семестрі.en_US
dc.publisherДонецьк: ТЕАНen_US
dc.relation.ispartofseriesВип. 34.;С. 20 -26.-
dc.subjectнавчання математикиen_US
dc.subjectдіяльнісний підхідen_US
dc.subjectнульова контрольна роботаen_US
dc.subjectрівень сформованості вміньen_US
dc.titleВхідний контроль у технічному ВНЗ як засіб оцінювання рівня сформованості математичних вміньen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті кафедри "Вища математика" ім.В.В.Пака

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сборник донецкого университета ноябрь 2010.pdf170,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.