Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7935
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄвсеєва, Олена Геннадіївна-
dc.date.accessioned2012-03-12T22:08:39Z-
dc.date.available2012-03-12T22:08:39Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationДидактика математики: проблеми та дослідження: Міжнародний збірник наукових праць.en_US
dc.identifier.issn2079-9152-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/7935-
dc.descriptionфахове видання з педагогічних наукen_US
dc.description.abstractВ статті розглянута побудова операційної предметної моделі студента технічного університету, яка являє собою предметні вміння, якi повинні бути сформовані при вивченні лінійної алгебри. Виділено дві групи предметних вмінь – прості вміння та складені вміння. До простих відносяться вміння, при реалізації яких необхідно виконувати тільки одну предметну дію. При реалізації складених вмінь необхідно виконувати декілька предметних дій. Операційна компонента предметної моделі, що побудована, дозволяє визначити характер задач, якi повинні бути розв’язані студентом для засвоєння лінійної алгебри.en_US
dc.publisherДонецьк: ТЕАНen_US
dc.relation.ispartofseriesВип.31.;С. 28–34.-
dc.subjectлінійна алгебраen_US
dc.subjectвміння з вищої математикиen_US
dc.subjectпредметн модель студентаen_US
dc.subjectдіяльністний підхідen_US
dc.titleОпераційна компонента предметної моделі студента технічного університету з лінійної алгебриen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті кафедри "Вища математика" ім.В.В.Пака

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сборник Донецкого университета Июнь 2009(1).pdf153,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.