Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7895
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБессараб, Володимир Іванович-
dc.contributor.authorЧервинський, Володимир Володимирович-
dc.contributor.authorЗайцева, Еліна Євгенівна-
dc.date.accessioned2012-03-12T17:24:40Z-
dc.date.available2012-03-12T17:24:40Z-
dc.date.issued2011-09-
dc.identifier.otherУДК 681.51.015.4-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/7895-
dc.description.abstractFeedback control system structure is proposed for avoiding vehicle conflicts caused by delays, control influence supplement points are defined. Feedback matrices are designed, control algorithm is built. The modeling of obtained control system is conducted, the controlled system behavior is analyzed.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherЛьвів "ЛПІ"en_US
dc.subjectдискретно-безперервна системаen_US
dc.subjectMax-Plus алгебраen_US
dc.subjectтранспортна системаen_US
dc.subjectграф синхронізаціїen_US
dc.titleКомпенсація збурень в транспортній системіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри Автоматики і телекомунікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бессараб_Червинський_Зайцева.pdf215,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.