Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7320
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКапильцова, В.В.-
dc.contributor.authorІващенко, І.В.-
dc.date.accessioned2012-03-06T19:25:40Z-
dc.date.available2012-03-06T19:25:40Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationДонбас-2020: наука і техніка – виробництву: Матеріали III науково-практичної конференції. м. Донецьк, 30-31 травня 2006 р. - Донецьк, ДонНТУ Міністерства освіти і науки, 2006.- 701 с.en_US
dc.identifier.otherУДК 336.71-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/7320-
dc.description.abstractРозглянуто методику розробки стратегії комерційного банку в умовах ринку. Визначено, що процедура розробки стратегії комерційного банку складається з двох основних етапів, де його керівництво повинно чітко визначити мету діяльності, розробити стратегію діяльності та здійснити вибір найбільш оптимальної з урахуванням ризиків та критеріїв потенційно ефективної стратегії.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectкомерційний банкen_US
dc.subjectринкова економікаen_US
dc.subjectстратегія діяльностіen_US
dc.subjectризикиen_US
dc.titleМЕТОДИКА РОЗРОБКИ СТРАТЕГІЇ КОМЕРЦІЙНОГО БАНКУ В УМОВАХ РИНКУen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Матеріали ІІІ науково-практичної конференції 2006 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
810_Kapylcowa.PDF611,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.