Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7160
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Плахотнюк, Н.П. | - |
dc.date | 2009 | - |
dc.date.accessioned | 2012-03-06T07:44:39Z | - |
dc.date.available | 2012-03-06T07:44:39Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009. | en_US |
dc.identifier.other | УДК 37.011.33 | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/7160 | - |
dc.description | The essence of the concept "preparedness to pedagogical activity" is analyzed in the article. Also the results of the content-analysis of the concept "preparedness to innovative pedagogical activity" and its structural components are given | en_US |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано сутність поняття "готовність до педагогічної діяльності", подані результати контент-аналізу поняття "готовність до інноваційної педагогічної діяльності", виділені та охарактеризовані структурні компоненти готовності до інноваційної діяльності | en_US |
dc.publisher | Донецький національний технічний університет | en_US |
dc.subject | контент-аналіз | en_US |
dc.subject | готовність до педагогічної діяльності | en_US |
dc.subject | інноваційна діяльність | en_US |
dc.subject | preparedness to pedagogical activity | en_US |
dc.subject | content-analysis | en_US |
dc.title | Сутність, зміст та структура готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 5(155) - 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
плахотнюк.pdf | 119,71 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.