Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6671
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМеркулова, И.А.-
dc.date2009-
dc.date.accessioned2012-03-03T08:56:51Z-
dc.date.available2012-03-03T08:56:51Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009.en_US
dc.identifier.otherУДК 371.134-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/6671-
dc.descriptionThe article is devoted to the actual problem of foreign language teaching in the modern high school within the Bologna process. Modern status of language training for future specialists in Vyatka State University of Humanities is analyzed and ways to it's improvement are proposeden_US
dc.description.abstractВ статье рассмотрена проблема актуальности изучения иностранного языка в современном вузе в контексте Болонского процесса. Проанализировано сегодняшнее состояние языковой подготовки будущих специалистов в Вятском государственном гуманитарном университете и предложены пути ее совершенствованияen_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectБолонский процессen_US
dc.subjectиностранный языкen_US
dc.subjectВятский государственный гуманитарный университетen_US
dc.subjectforeign language teachingen_US
dc.subjectBologna processen_US
dc.subjectVyatka State University of Humanitiesen_US
dc.titleИностранный язык как компонент профессиональной подготовки специалиста в контексте Болонского процессаen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 5(155) - 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
меркулова.pdf88,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.