Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6648
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрикунов, С.В.-
dc.date2009-
dc.date.accessioned2012-03-03T08:07:26Z-
dc.date.available2012-03-03T08:07:26Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009.en_US
dc.identifier.otherУДК 378-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/6648-
dc.descriptionThe origin of "ideology", its definition in different sources, the conception and the role of upbringing in teaching and educational process are examined in this article. The author analyses the role of ideology at university, the connection between ideology and teaching and educational processen_US
dc.description.abstractВ данной статье автор рассматривает происхождение понятия "идеология", как трактуется понятие "идеология" р различных источниках, прослеживает зарождение воспитания и его роль в учебном процессе. В статье анализируется роль идеологии в высшей школе, прослеживает связь идеологии и учебно-воспитательного процессаen_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectучебно-воспитательный процессen_US
dc.subjectидеологияen_US
dc.subjectideologyen_US
dc.subjectteaching and educational processen_US
dc.titleРоль идеологии в учебно-воспитательном процессеen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 5(155) - 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
крикунов.pdf103,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.