Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6648
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Крикунов, С.В. | - |
dc.date | 2009 | - |
dc.date.accessioned | 2012-03-03T08:07:26Z | - |
dc.date.available | 2012-03-03T08:07:26Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009. | en_US |
dc.identifier.other | УДК 378 | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/6648 | - |
dc.description | The origin of "ideology", its definition in different sources, the conception and the role of upbringing in teaching and educational process are examined in this article. The author analyses the role of ideology at university, the connection between ideology and teaching and educational process | en_US |
dc.description.abstract | В данной статье автор рассматривает происхождение понятия "идеология", как трактуется понятие "идеология" р различных источниках, прослеживает зарождение воспитания и его роль в учебном процессе. В статье анализируется роль идеологии в высшей школе, прослеживает связь идеологии и учебно-воспитательного процесса | en_US |
dc.publisher | Донецький національний технічний університет | en_US |
dc.subject | учебно-воспитательный процесс | en_US |
dc.subject | идеология | en_US |
dc.subject | ideology | en_US |
dc.subject | teaching and educational process | en_US |
dc.title | Роль идеологии в учебно-воспитательном процессе | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 5(155) - 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
крикунов.pdf | 103,3 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.