Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6280
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Короткова, Ю.М. | - |
dc.date | 2009 | - |
dc.date.accessioned | 2012-03-02T08:44:52Z | - |
dc.date.available | 2012-03-02T08:44:52Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009. | en_US |
dc.identifier.other | УДК 371.134(495) | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/6280 | - |
dc.description | The article analyzes theoretical and methodological fundamentals of training of a "reflective teacher"? as well as so-called "European teacher" by Greek scientists-educators | en_US |
dc.description.abstract | У статті аналізуються розробки теоретичних і методологічних засад професійної підготовки "рефлексуючого" вчителя, а також так званого "вчителя-європейця" ученими-педагогаки Греції | en_US |
dc.publisher | Донецький національний технічний університет | en_US |
dc.subject | Греція | en_US |
dc.subject | вчитель | en_US |
dc.subject | teacher | en_US |
dc.subject | Greek | en_US |
dc.title | Інноваційні підходи до професійної підготовки педагогічних кадрів у Греції | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 5(155) - 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
короткова.pdf | 111,13 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.