Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6280
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКороткова, Ю.М.-
dc.date2009-
dc.date.accessioned2012-03-02T08:44:52Z-
dc.date.available2012-03-02T08:44:52Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009.en_US
dc.identifier.otherУДК 371.134(495)-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/6280-
dc.descriptionThe article analyzes theoretical and methodological fundamentals of training of a "reflective teacher"? as well as so-called "European teacher" by Greek scientists-educatorsen_US
dc.description.abstractУ статті аналізуються розробки теоретичних і методологічних засад професійної підготовки "рефлексуючого" вчителя, а також так званого "вчителя-європейця" ученими-педагогаки Греціїen_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectГреціяen_US
dc.subjectвчительen_US
dc.subjectteacheren_US
dc.subjectGreeken_US
dc.titleІнноваційні підходи до професійної підготовки педагогічних кадрів у Греціїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 5(155) - 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
короткова.pdf111,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.