Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6122
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Куница, Анатолий Васильевич | - |
dc.contributor.author | Мищенко, Николай Иванович | - |
dc.contributor.author | Куниця, Анатолій Васильович | - |
dc.contributor.author | Міщенко, Микола Іванович | - |
dc.contributor.author | Kunitsa, A.V. | - |
dc.contributor.author | Mishchenko, N.I. | - |
dc.date.accessioned | 2012-03-01T13:01:31Z | - |
dc.date.available | 2012-03-01T13:01:31Z | - |
dc.date.issued | 2006-12-22 | - |
dc.identifier.citation | Куница А.В. Анализ геометрических параметров элементов принудительного снижения скорости на улицах и дорогах / А.В. Куница, Н.И. Мищенко // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ «ДонНТУ». – Горлівка, 2006. - № 2(3). – С. 18-21. | en_US |
dc.identifier.issn | 1990-7796 | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/6122 | - |
dc.description | The geometrical parameters of the raising transverse strips determine their slope values of tangents is a line located in the place of the runway plane transition in the surface of these elements. It is shown that the distinction of slope values tangents of the raising transverse strips and an automobile wheel causes the ap pearance of additional loads having a negative impact on the vehicle construction and passengers. | en_US |
dc.description.abstract | Геометрические параметры возвышающихся поперечных полос определяют значения их углов наклона касательных в линии, которая размещена в месте перехода плоскости проезжей части в поверхность этих элементов. Показано, что появление дополнительных нагрузок, оказывающих отрицательное воздействие на конструкцию транспортного средства и пассажиров, обусловлено различием значений углов наклона касательных возвышающихся поперечных полос и автомобильного колеса. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646. | en_US |
dc.subject | ЭЛЕМЕНТ ПРИНУДИТЕЛЬНОГО СНИЖЕНИЯ СКОРОСТИ | en_US |
dc.subject | НАКЛОН КАСАТЕЛЬНОЙ | en_US |
dc.subject | ЭКОЛОГИ | en_US |
dc.subject | УРОВЕНЬ ШУМА | en_US |
dc.subject | ЕЛЕМЕНТ ПРИМУСОВОГО ЗНИЖЕННЯ ШВИДКОСТІ | en_US |
dc.subject | НАХИЛ ДОТИЧНОЇ | en_US |
dc.subject | ЕКОЛОГІЯ | en_US |
dc.subject | РІВЕНЬ ШУМУ | en_US |
dc.subject | SPEED FORCED REDUCTION ELEMENT | en_US |
dc.subject | SLOPE VALUES TATGENTS | en_US |
dc.subject | ECOLOGY | en_US |
dc.subject | NOISE LEVEL | en_US |
dc.title | Анализ геометрических параметров элементов принудительного снижения скорости на улицах и дорогах | en_US |
dc.title.alternative | Аналіз геометричних параметрів елементів примусового зниження швидкості на вулицях и дорогах | en_US |
dc.title.alternative | Geometrical Parameters Analysis the Speed Forced Reduction Elements | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Публікації кафедри "Автомобільний транспорт" Публікації кафедри "Транспортні технології" №2 (2006-3) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Куница.pdf | 485,42 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.