Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6122
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКуница, Анатолий Васильевич-
dc.contributor.authorМищенко, Николай Иванович-
dc.contributor.authorКуниця, Анатолій Васильович-
dc.contributor.authorМіщенко, Микола Іванович-
dc.contributor.authorKunitsa, A.V.-
dc.contributor.authorMishchenko, N.I.-
dc.date.accessioned2012-03-01T13:01:31Z-
dc.date.available2012-03-01T13:01:31Z-
dc.date.issued2006-12-22-
dc.identifier.citationКуница А.В. Анализ геометрических параметров элементов принудительного снижения скорости на улицах и дорогах / А.В. Куница, Н.И. Мищенко // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ «ДонНТУ». – Горлівка, 2006. - № 2(3). – С. 18-21.en_US
dc.identifier.issn1990-7796-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/6122-
dc.descriptionThe geometrical parameters of the raising transverse strips determine their slope values of tangents is a line located in the place of the runway plane transition in the surface of these elements. It is shown that the distinction of slope values tangents of the raising transverse strips and an automobile wheel causes the ap pearance of additional loads having a negative impact on the vehicle construction and passengers.en_US
dc.description.abstractГеометрические параметры возвышающихся поперечных полос определяют значения их углов наклона касательных в линии, которая размещена в месте перехода плоскости проезжей части в поверхность этих элементов. Показано, что появление дополнительных нагрузок, оказывающих отрицательное воздействие на конструкцию транспортного средства и пассажиров, обусловлено различием значений углов наклона касательных возвышающихся поперечных полос и автомобильного колеса.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherАвтомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.en_US
dc.subjectЭЛЕМЕНТ ПРИНУДИТЕЛЬНОГО СНИЖЕНИЯ СКОРОСТИen_US
dc.subjectНАКЛОН КАСАТЕЛЬНОЙen_US
dc.subjectЭКОЛОГИen_US
dc.subjectУРОВЕНЬ ШУМАen_US
dc.subjectЕЛЕМЕНТ ПРИМУСОВОГО ЗНИЖЕННЯ ШВИДКОСТІen_US
dc.subjectНАХИЛ ДОТИЧНОЇen_US
dc.subjectЕКОЛОГІЯen_US
dc.subjectРІВЕНЬ ШУМУen_US
dc.subjectSPEED FORCED REDUCTION ELEMENTen_US
dc.subjectSLOPE VALUES TATGENTSen_US
dc.subjectECOLOGYen_US
dc.subjectNOISE LEVELen_US
dc.titleАнализ геометрических параметров элементов принудительного снижения скорости на улицах и дорогахen_US
dc.title.alternativeАналіз геометричних параметрів елементів примусового зниження швидкості на вулицях и дорогахen_US
dc.title.alternativeGeometrical Parameters Analysis the Speed Forced Reduction Elementsen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Публікації кафедри "Автомобільний транспорт"
Публікації кафедри "Транспортні технології"
№2 (2006-3)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Куница.pdf485,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.