Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5861
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВершина, А.И.-
dc.contributor.authorКиричек, Г.Г.-
dc.date.accessioned2012-02-27T12:31:30Z-
dc.date.available2012-02-27T12:31:30Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серiя «Проблеми моделювання та автоматизації проектування» (МАП-2011). Випуск: 10 (197) - Донецьк: ДонНТУ. - 2011. – 290 с.en_US
dc.identifier.issn2074-7888-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/5861-
dc.description.abstractРассмотрено взаимное влияние изучаемых дисциплин на процесс обучения. Дисциплины представлены в виде иерархии взаимосвязанных объектов, а обучение - взаимосвязью этапов усвоения и проверки знаний, описанных как Марковский процесс. Параметрами этапов являются вероятности качественного усвоения и качественной проверки знаний, а также затраты на выполнение этих этапов. Различные варианты взаимосвязи изучаемых дисциплин дают разные уровни качества и затрат, определяя эффективность процесса обучения. Розглянуто взаємний вплив дисциплін, які вивчаються на процес навчання. Дисципліни представлені у вигляді ієрархії взаємозалежних об'єктів, а навчання - взаємозв'язком етапів засвоєння та перевірки знань, які описано як Марковський процес. Параметрами етапів є імовірності якісного засвоєння і якісної перевірки знань, а також витрати на виконання цих етапів. Різні варіанти взаємозв'язку дисциплін, що вивчаються, дають різні рівні якості та витрат, визначаючи ефективність процесу навчання. We reviewed the mutual influence of the studied subjects on the learning process. Disciplines represented in the form of a hierarchy of related objects, and learning is represented as interrelation stages of learning and testing, described as a Markov process.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.relation.ispartofseriesПроблеми моделювання та автоматизації проектування;-
dc.subjectзнанияen_US
dc.subjectдисциплинаen_US
dc.subjectинформацияen_US
dc.subjectконечные цепи Марковаen_US
dc.subjectпроцесс обученияen_US
dc.subjectзнанняen_US
dc.subjectдисциплінаen_US
dc.subjectінформаціяen_US
dc.subjectкінцеві ланцюги Марковаen_US
dc.subjectпроцес навчанняen_US
dc.subjectknowledgeen_US
dc.subjectdisciplineen_US
dc.subjectinformationen_US
dc.subjectfinite Markov chainsen_US
dc.subjectthe learning processen_US
dc.titleМОДЕЛЬ ВЗАИМНОГО ВЛИЯНИЯ ДИСЦИПЛИН В ПРОЦЕССЕ ОБУЧЕНИЯen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 10 (197)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11vaivpo.pdf6,66 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.