Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5419
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБашков, Е.А.-
dc.contributor.authorАль-Орайкат, Анас Махмуд-
dc.contributor.authorДубровина, О.Д.-
dc.contributor.authorАвксентьева, О.А.-
dc.contributor.authorBashkov, E.A.-
dc.contributor.authorAl-Oraiqat, A.M.-
dc.contributor.authorDubrovina, O.D.-
dc.contributor.authorAvksentieva, O.A.-
dc.contributor.authorБашков, Є.О.-
dc.contributor.authorАль-Орайкат, Анас Махмуд-
dc.contributor.authorДубровіна, О.Д.-
dc.contributor.authorАвксентьєва, О.О.-
dc.date.accessioned2012-02-18T06:42:45Z-
dc.date.available2012-02-18T06:42:45Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: “Обчислювальна техніка та автоматизація”. Випуск 169(18)/ Редкол.: Башков Є.О. (голова) та ін. — Донецьк: ДонНТУ, 2010. — 250 с.en_US
dc.identifier.otherУДК 004.925-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/5419-
dc.descriptionThe goal is the generation of line segments for three-dimensional displays. New methods for solving the problem are derived. Experimental results of various algorithms and evaluation of errors and the runtime are shown.en_US
dc.description.abstractРассматривается задача генерации отрезков прямых для трехмерных дисплеев. Предложены новые подходы решения задачи. Представлены результаты компьютерных экспериментов и оценки ошибок и времен реализации различных алгоритмов генерации.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subject3D дисплейen_US
dc.subjectотрезок прямойen_US
dc.subjectсегментen_US
dc.subjectвоксельen_US
dc.subjectматрица инкрементовen_US
dc.subject3D displaysen_US
dc.subjectstraight lineen_US
dc.subjectsegmenten_US
dc.subjectvoxelen_US
dc.subjectalgorithmen_US
dc.subjectincrement matrixen_US
dc.subject3D дисплейen_US
dc.subjectвідрізок прямоїen_US
dc.subjectсегментen_US
dc.subjectвоксельen_US
dc.subjectматриця інкрементівen_US
dc.titleАлгоритмический базис построения генераторов отрезков прямых для 3D дисплеевen_US
dc.title.alternativeAlgorithmic basis of straight line segments generators for 3D displaysen_US
dc.title.alternativeАлгоритмічний базис побудови генераторів відрізків прямих для 3D дисплеївen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 18 (169)
Наукові публікації кафедри комп'ютерної інженерії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
BashkovAl-OraiqatDubrovinaAvksentieva.pdf535,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.