Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4845
Назва: | Электромеханические объекты переменного тока рельсового транспорта: динамическая модель и постановка задач управления |
Інші назви: | AC electromechanical plants of the railway transport systems: dynamic model and formulation of the control tasks |
Автори: | Пересада, С.М. Бовкунович, В.С. Peresada, S Bovkunovich, V |
Дата публікації: | 2007 |
Видавництво: | Донецький національний технічний університет |
Бібліографічний опис: | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: електротехніка і енергетика. Випуск 7(128) - Донецьк, ДонНТУ, 2007. |
Короткий огляд (реферат): | В статті розроблена та представлена математична модель двухдвигунового тягового візка з кінематичною парою колесо-рейка, побудованої на основі асинхронних тягових електродвигунів при живленні від одного інвертора. Модель враховує основні нелінійності електричної та механічної частин електромеханічного об'єкта та придатна для синтезу нелінійних керувань, а також для розробки методів компенсації нелінійних фрикційних коливань |
Опис: | The article presents a mathematical model of the two motor traction bogie with kinematical pair "wheel-rail", based on induction traction motors supplied by one inverter. This model takes into consideration the basic nonlinearities of electrical and mechanical parts of the electromechanical plant. It is suitable for nonlinear control design and may be useful for development of the algorithms for nonlinear frictional oscillations compensation |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/4845 |
Розташовується у зібраннях: | 2007_Випуск 7(128) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
19-23.pdf | 3,22 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.