Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4798
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМагопець, Сергій Олександрович-
dc.contributor.authorЗоленко, О.О.-
dc.contributor.authorМагопец, Сергей Александрович-
dc.contributor.authorЗоленко, А.А.-
dc.contributor.authorMagopets, S.А.-
dc.contributor.authorZolenko, А.А.-
dc.date.accessioned2012-02-10T05:50:43Z-
dc.date.available2012-02-10T05:50:43Z-
dc.date.issued2007-06-22-
dc.identifier.citationМагопець С.О. Нова конструкція елeктропневмоприводу гальм для автопоїздів / С.О. Магопець, О.О. Золенко // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ ДВНЗ ДонНТУ. - Горлівка, 2007. - № 1(4). - С. 77-80.en_US
dc.identifier.issn1990-7796-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/4798-
dc.descriptionThe Article is dedicated to the problem of increasing the active safety of the vehicle, particularly drivability and stability of trailer trucks when braking. The Analyzed factors, which have an influence upon drivability, stability and speed of pneumatic brake drive operation, equipped with trailer trucks. It is offered the design of the new brake power regulator for trailer trucks, the advantage of which is the increase of driving and speed efficiency of pneumatic brake drive operation, and that of the compatibility factor of trailer truck sections. It is made the conclusion about practicability of the usage of the offered design electropneumatic regulator of brake drive in production and modernizations trailer.en_US
dc.description.abstractСтаттю присвячено проблемі підвищення активної безпеки автомобіля, зокрема покращенню керованості та стійкості багатоланкових автотранспортних засобів під час гальмування. Проаналізовано фактори, що впливають на керованість, стійкість та швидкість спрацювання пневматичного гальмівного приводу, яким обладнано автотранспортні засоби великої та середньої вантажопідйомності. Представлено конструкцію нового регулятора гальмівних сил для автопоїзду, перевагами якого є підвищення ефективності гальмування та швидкодії спрацювання пневматичного гальмівного приводу, покращення коефіцієнту сумісності його ланок. Зроблено висновок про доцільність застосування запропоно- ваної конструкції електропневматичного гальмівного приводу при виробництві та модернізації причепів великої та середньої вантажопідйомності.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherАвтомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.en_US
dc.subjectГАЛЬМІВНИЙ ПРИВІДen_US
dc.subjectАВТОПОЇЗДen_US
dc.subjectЕЛЕКТРОПНЕВМОПРИВІДen_US
dc.subjectТОРМОЗНОЙ ПРИВОДen_US
dc.subjectАВТОПОЕЗДen_US
dc.subjectЭЛЕКТРОПНЕВМОПРИВОДen_US
dc.subjectBRAKE DRIVE OPERATIONen_US
dc.subjectARTICULATED TRUCKSen_US
dc.subjectELECTRICAL PNEUMATIC ACTUATORen_US
dc.titleНова конструкція елeктропневмоприводу гальм для автопоїздівen_US
dc.title.alternativeНовая конструкция элeктропневмопривода тормозов для автопоездовen_US
dc.title.alternativeNew Design of the Brake Electrical Pneumatic Actuator for the Articulated Trucksen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№1 (2007-4)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Магопець.pdf451,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.