Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4490
Назва: Методичний підхід до оцінювання конкурентоспроможності пасажирської автотранспортної послуги
Інші назви: Методический поход к оцениванию конкурентоспособности пассажирской автотранспортной услуги
Methodical approach to the evaluation of the passenger auto service competitiveness
Автори: Василенко, Тетяна Євгеніївна
Юсупова, Лідія Олександрівна
Василенко, Татьяна Евгеньевна
Юсупова, Лидия Александровна
Vasylenko, T.Ye.
Yusupova, L.A.
Ключові слова: ПОСЛУГА ПАСАЖИРСЬКА АВТОТРАНСПОРТНА
ПІДХІД МЕТОДИЧНИЙ
КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ
УСЛУГА ПАССАЖИРСКАЯ АВТОТРАНСПОРТНАЯ
ПОДХОД МЕТОДИЧЕСКИЙ
КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТЬ
METODICAL APPROACH
COMPETITIVENESS
PASSENGER AUTO SERVICE
Дата публікації: 1-гру-2008
Видавництво: Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.
Бібліографічний опис: Василенко Т.Є. Методичний підхід до оцінювання конкурентоспроможності пасажирської автотранспортної послуги / Т.Є. Василенко, Л.О. Юсупова // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ ДонНТУ. - Горлівка, 2008. - № 2(7). - С. 26-34.
Короткий огляд (реферат): Запропоновано методичний підхід до оцінювання рівня конкурентоспроможності пасажирської автотранспортної послуги (КПАП), який полягає в зіставленні результатів оцінювання КПАП з позиції перевізника та пасажира. КПАП з позиції перевізника запропоновано визначати за процесом пропозиції послуги, її надання та внутрішньої діяльності, з позиції пасажира – за результатами анкетування.
Опис: A methodical approach to the evaluation of the passenger auto service competitiveness (PASC) is suggested, including comparison of the evaluation results of passenger auto shipping operations competitiveness from the point of view of the carrier and the passenger. PASC from the point of view of the carrier is to be determined in the process of its offer, granting and inner functioning; from the point of view of the passenger – according to the results of a questionnaire design.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/4490
ISSN: 1990-7796
Розташовується у зібраннях:Публікації кафедри "Транспортні технології"
№2 (2008-7)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Василенко.pdf441,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.