Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4320
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВолошин, Сергій Олександрович-
dc.contributor.authorВиноградов, Микола Семенович-
dc.contributor.authorВолошин, Сергей Александрович-
dc.contributor.authorВиноградов, Николай Семенович-
dc.contributor.authorVoloshin, S.А.-
dc.contributor.authorVinogradov, N.S.-
dc.date.accessioned2012-01-26T13:06:26Z-
dc.date.available2012-01-26T13:06:26Z-
dc.date.issued2008-06-25-
dc.identifier.citationВолошин С.О. Необхідність координації інтервалів руху автобусів на сумісних ділянках двох незалежних міських маршрутів / С.О. Волошин, М.С. Виноградов // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ ДонНТУ. - Горлівка, 2008. - № 1(6). - С. 126-131.en_US
dc.identifier.issn1990-7796-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/4320-
dc.descriptionThe methods of the busses work coordination on city routes are analyzed. On the analyses ground it is determined that anyone of them accounts the influence of the bus traffic regularity on the combined sections on the quality of the passenger service. The necessity of the bus traffic interval coordination of two independent city routes at presence of the combined sections with the purpose of vehicles schedule matching is based. It allows to improve the quality of the passenger service maintenance due to the coordinated bus traffic on combined areas and leads to more uniform profit inflow to the carriers and solves the problem of „passenger pursuit”.en_US
dc.description.abstractПроаналізовано методи координації роботи автобусів на міських маршрутах. На підставі аналізу виявлено, що не один з них не враховує вплив регулярності руху автобусів на сумісних ділянках на якість обслуговування пасажирів. Обґрунтовано необхідність координації інтервалів руху автобусів двох незалежних міських маршрутів, при наявності на них сумісних ділянок, з метою погодження розкладу руху рухомого складу. Це дозволить поліпшити якість обслуговування пасажирів за рахунок скоординованого руху на сумісних ділянках та привести до більш рівномірного притоку прибутків до перевізників, що в деякій мірі розв’яже проблему „перегонів за пасажирами”.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherАвтомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.en_US
dc.subjectМІСЬКІ МАРШРУТИen_US
dc.subjectКООРДИНАЦІЯ ІНТЕРВАЛІВ РУХУen_US
dc.subjectСУМІСНІ ДІЛЯНКИen_US
dc.subjectЯКІСТЬ ОБСЛУГОВУВАННЯen_US
dc.subjectРОЗКЛАД РУХУ АВТОБУСІВen_US
dc.subjectПЕРЕВІЗНИКen_US
dc.subjectГОРОДСКИЕ МАРШРУТЫen_US
dc.subjectКООРДИНАЦИЯ ИНТЕРВАЛОВ ДВИЖЕНИЯen_US
dc.subjectСОВМЕЩЕННЫЕ УЧАСТКИen_US
dc.subjectКАЧЕСТВО ОБСЛУЖИВАНИЯen_US
dc.subjectРАСПИСАНИЕ ДВИЖЕНИЯ АВТОБУСОВen_US
dc.subjectПЕРЕВОЗЧИКen_US
dc.subjectCITY ROUTESen_US
dc.subjectWORK INTERVALS COORDINATIONen_US
dc.subjectCOMBINED SECTIONSen_US
dc.subjectQUALITY OF SERVICEen_US
dc.subjectBUS TRAFFIC SCEDULEen_US
dc.subjectCARRIERen_US
dc.titleНеобхідність координації інтервалів руху автобусів на сумісних ділянках двох незалежних міських маршрутівen_US
dc.title.alternativeНеобходимость координации интервалов движения автобусов на совмещенных участках двух независимых городских маршрутовen_US
dc.title.alternativeA Necessity of the Bus Traffic Interval Coordination on the Combined Sections of Two Independent City Routesen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Публікації кафедри "Транспортні технології"
№1 (2008-6)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Волошин.pdf417,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.