Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4266
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМіщенко, Микола Іванович-
dc.contributor.authorХімченко, Аркадій Васильович-
dc.contributor.authorКолеснікова, Т.М.-
dc.contributor.authorШляхов, В.С.-
dc.contributor.authorМищенко, Николай Иванович-
dc.contributor.authorХимченко, Аркадий Васильевич-
dc.contributor.authorКолесникова, Т.Н.-
dc.contributor.authorШляхов, В.С.-
dc.contributor.authorMishchenko, N.I.-
dc.contributor.authorHimchenko, A.V.-
dc.contributor.authorKolesnikova, T.N.-
dc.contributor.authorShljahov, V.S.-
dc.date.accessioned2012-01-24T06:28:14Z-
dc.date.available2012-01-24T06:28:14Z-
dc.date.issued2008-06-25-
dc.identifier.citationМіщенко М.І. Розрахунок та дослідження механізму зміни ступеня стиску для бензинового двигуна. Частина 2. Аналіз / М.І. Міщенко, А.В. Хімченко, Т.М. Колеснікова, В.С. Шляхов // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ ДонНТУ. - Горлівка, 2008. - № 1(6). - С. 17-21.en_US
dc.identifier.issn1990-7796-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/4266-
dc.descriptionThe analysis resulted in preventing the detonation of the high-speed action mechanism by the choice of corresponding piston diameters and weight. The analysis CDCM is said to be the most preferable in non-conecting-rod engine with power crank guide.en_US
dc.description.abstractПроаналізовано вплив конструктивних параметрів механізму на робочий процес автомобільного бензинового двигуна. Аналіз дозволив встановити, що шляхом належного вибору діаметрів і маси поршнів МЗСС і двигуна можна досягти необхідної за умовами запобігання детонації швидкодії механізму. Відзначається, що такий МЗСС має найбільшу перевагу в безшатунному двигуні із кривошипно-кулісним силовим механізмом.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherАвтомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.en_US
dc.subjectМЕХАНІЗМ ЗМІНИ СТУПЕНЯ СТИСКУen_US
dc.subjectБЕНЗИНОВИЙ ДВИГУНen_US
dc.subjectГІДРАВЛІЧНИЙ ПРИВОДen_US
dc.subjectШВИДКОДІЯ МЕХАНІЗМУen_US
dc.subjectМЕХАНИЗМ ИЗМЕНЕНИЯ СТЕПЕНИ СЖАТИЯen_US
dc.subjectБЕНЗИНОВЫЙ ДВИГАТЕЛЬen_US
dc.subjectГИДРАВЛИЧЕСКИЙ ПРИВОДen_US
dc.subjectБЫСТРОДЕЙСТВИЕ МЕХАНИЗМАen_US
dc.subjectTHE MECHANISM OF THE COMPRESSION DEGREE CHANGEen_US
dc.subjectTHE PETROL ENGINEen_US
dc.subjectHYDRAULIC DRIVEen_US
dc.subjectSPEED OF THE MECHANISMen_US
dc.titleРозрахунок та дослідження механізму зміни ступеня стиску для бензинового двигуна. Частина 2. Аналізen_US
dc.title.alternativeРасчет и исследование механизма изменения степени сжатия для бензинового двигателя. Часть 2. Анализen_US
dc.title.alternativeCalculation Compression Degree Change Mechanism for the Petrol Engine. Part 2. The Analysis Is devoted to the influence of the mechanism design parameters on the automobile petrol engine operation.en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Публікації кафедри "Автомобільний транспорт"
№1 (2008-6)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мищенко Химченко 2008 (2).pdf447,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.