Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4266
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Міщенко, Микола Іванович | - |
dc.contributor.author | Хімченко, Аркадій Васильович | - |
dc.contributor.author | Колеснікова, Т.М. | - |
dc.contributor.author | Шляхов, В.С. | - |
dc.contributor.author | Мищенко, Николай Иванович | - |
dc.contributor.author | Химченко, Аркадий Васильевич | - |
dc.contributor.author | Колесникова, Т.Н. | - |
dc.contributor.author | Шляхов, В.С. | - |
dc.contributor.author | Mishchenko, N.I. | - |
dc.contributor.author | Himchenko, A.V. | - |
dc.contributor.author | Kolesnikova, T.N. | - |
dc.contributor.author | Shljahov, V.S. | - |
dc.date.accessioned | 2012-01-24T06:28:14Z | - |
dc.date.available | 2012-01-24T06:28:14Z | - |
dc.date.issued | 2008-06-25 | - |
dc.identifier.citation | Міщенко М.І. Розрахунок та дослідження механізму зміни ступеня стиску для бензинового двигуна. Частина 2. Аналіз / М.І. Міщенко, А.В. Хімченко, Т.М. Колеснікова, В.С. Шляхов // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ ДонНТУ. - Горлівка, 2008. - № 1(6). - С. 17-21. | en_US |
dc.identifier.issn | 1990-7796 | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/4266 | - |
dc.description | The analysis resulted in preventing the detonation of the high-speed action mechanism by the choice of corresponding piston diameters and weight. The analysis CDCM is said to be the most preferable in non-conecting-rod engine with power crank guide. | en_US |
dc.description.abstract | Проаналізовано вплив конструктивних параметрів механізму на робочий процес автомобільного бензинового двигуна. Аналіз дозволив встановити, що шляхом належного вибору діаметрів і маси поршнів МЗСС і двигуна можна досягти необхідної за умовами запобігання детонації швидкодії механізму. Відзначається, що такий МЗСС має найбільшу перевагу в безшатунному двигуні із кривошипно-кулісним силовим механізмом. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646. | en_US |
dc.subject | МЕХАНІЗМ ЗМІНИ СТУПЕНЯ СТИСКУ | en_US |
dc.subject | БЕНЗИНОВИЙ ДВИГУН | en_US |
dc.subject | ГІДРАВЛІЧНИЙ ПРИВОД | en_US |
dc.subject | ШВИДКОДІЯ МЕХАНІЗМУ | en_US |
dc.subject | МЕХАНИЗМ ИЗМЕНЕНИЯ СТЕПЕНИ СЖАТИЯ | en_US |
dc.subject | БЕНЗИНОВЫЙ ДВИГАТЕЛЬ | en_US |
dc.subject | ГИДРАВЛИЧЕСКИЙ ПРИВОД | en_US |
dc.subject | БЫСТРОДЕЙСТВИЕ МЕХАНИЗМА | en_US |
dc.subject | THE MECHANISM OF THE COMPRESSION DEGREE CHANGE | en_US |
dc.subject | THE PETROL ENGINE | en_US |
dc.subject | HYDRAULIC DRIVE | en_US |
dc.subject | SPEED OF THE MECHANISM | en_US |
dc.title | Розрахунок та дослідження механізму зміни ступеня стиску для бензинового двигуна. Частина 2. Аналіз | en_US |
dc.title.alternative | Расчет и исследование механизма изменения степени сжатия для бензинового двигателя. Часть 2. Анализ | en_US |
dc.title.alternative | Calculation Compression Degree Change Mechanism for the Petrol Engine. Part 2. The Analysis Is devoted to the influence of the mechanism design parameters on the automobile petrol engine operation. | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Публікації кафедри "Автомобільний транспорт" №1 (2008-6) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Мищенко Химченко 2008 (2).pdf | 447,42 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.