Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4254
Title: | Университет в современном информационном пространстве: тенденции, рейтинги и опыт развития портала магистров ДонНТУ |
Other Titles: | University in modern information space: trends, ratings, and experience of development of DonNTU masters portal |
Authors: | Аноприенко, А.Я. |
Keywords: | университет рейтинг вебометрическая оценка индикатор портал магистров university rating webometrics indicator masters portal |
Issue Date: | 18-Jun-2011 |
Publisher: | Донецкий национальный технический университет |
Citation: | А.Я. Аноприенко. Университет в современном информационном пространстве: тенденции, рейтинги и опыт развития портала магистров ДонНТУ// Наукові праці Донецького національного технічного університету, серія «Інформатика, кібернетика та обчислювальна техніка»,вып. 13 (185), Донецк, ДонНТУ, 2011. – С.224-235. |
Abstract: | One of the main missions of the university is to disseminate knowledge. Indicator of the success of this university task the in modern society is the promotion of its resources in the information space. The success of the university in the information space is increasingly influenced by its ratings and recognition in the world. Some features of the development and promotion of university resources on the example DonNTU are reviewed and analyzed. |
Description: | Одна из главных функций университета состоит в распространении знаний. Показателем успешности университета в решении данной задачи является его значимое присутствие в информационном пространстве. Степень присутствия университета в информационном пространстве все сильнее влияет на его рейтинги и признание в мире. В статье рассмат риваются и анализируются особенности развития и продвижения ресурсов университета на примере ДонНТУ |
URI: | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/4254 |
ISSN: | ISSN 1996-1588 |
Appears in Collections: | Випуск 13 (185) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.