Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4095
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКут, В.І.-
dc.contributor.authorПасічник, В.В.-
dc.date.accessioned2012-01-15T08:49:07Z-
dc.date.available2012-01-15T08:49:07Z-
dc.date.issued2011-11-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/4095-
dc.description.abstractУ статті розглядаються питання специфіки навчання слухачів з особливими потребами. В цьому випадку традиційні навчальні технології замінюються на дистанційні, що зумовлює використання сучасних інтерактивних інформаційних технологій навчання. Вибір оптимального навчального маршруту для слухачів з особливими потребами залежить від їх індивідуальних особливостей й вимагає для кожного конкретного випадку розробки своїх програмних інструментів.en_US
dc.publisherДонецкий национальный технический университетen_US
dc.relation.ispartofseriesИнформатика и компьютерные технологии;-
dc.titleІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА СИСТЕМИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри комп'ютерної інженерії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8_Кут.pdf257,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.