Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4095
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кут, В.І. | - |
dc.contributor.author | Пасічник, В.В. | - |
dc.date.accessioned | 2012-01-15T08:49:07Z | - |
dc.date.available | 2012-01-15T08:49:07Z | - |
dc.date.issued | 2011-11 | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/4095 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються питання специфіки навчання слухачів з особливими потребами. В цьому випадку традиційні навчальні технології замінюються на дистанційні, що зумовлює використання сучасних інтерактивних інформаційних технологій навчання. Вибір оптимального навчального маршруту для слухачів з особливими потребами залежить від їх індивідуальних особливостей й вимагає для кожного конкретного випадку розробки своїх програмних інструментів. | en_US |
dc.publisher | Донецкий национальный технический университет | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Информатика и компьютерные технологии; | - |
dc.title | ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА СИСТЕМИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри комп'ютерної інженерії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
8_Кут.pdf | 257,57 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.