Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3768
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТолочко, О.І.-
dc.contributor.authorБажутін, Д.В.-
dc.contributor.authorПронін, О.І.-
dc.date.accessioned2012-01-11T10:46:10Z-
dc.date.available2012-01-11T10:46:10Z-
dc.date.issued2010-05-
dc.identifier.citationДонбас-2020: перспективи розвитку очима молодих вчених: Матеріали V науково- практичної конференції. м. Донецьк, 25-27 травня 2010 р. – Донецьк, ДонНТУ Міністерства освіти і науки, 2010.- 973 с.en_US
dc.identifier.otherУДК 621.313.33:519.876.5-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/3768-
dc.description.abstractОбговорюється доцільність використання системи керування положення електропривода візка мостового крану для здійснення демпфування коливань вантажу. Наведено порівняльний аналіз двох варіантів регуляторів швидкості. Наведено результати моделювання як доказ ефективності роботи системи.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectрівняння Лагранжаen_US
dc.subjectгенератор траєкторіїen_US
dc.subjectпроцес оптимізаціїen_US
dc.subjectвнутрішній контурen_US
dc.titleСИНТЕЗ ТРИКОНТУРНОЇ СИСТЕМИ РЕГУЛЮВАННЯ ПОЛОЖЕННЯ ЕЛЕКТРОПРИВОДА ВІЗКА МОСТОВОГО КРАНУen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Матеріали V науково-практичної конференції 2010 р.
Публікації співробітників кафедри ЕАПУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
s3_08_tolochko.pdf669,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.