Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3768
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Толочко, О.І. | - |
dc.contributor.author | Бажутін, Д.В. | - |
dc.contributor.author | Пронін, О.І. | - |
dc.date.accessioned | 2012-01-11T10:46:10Z | - |
dc.date.available | 2012-01-11T10:46:10Z | - |
dc.date.issued | 2010-05 | - |
dc.identifier.citation | Донбас-2020: перспективи розвитку очима молодих вчених: Матеріали V науково- практичної конференції. м. Донецьк, 25-27 травня 2010 р. – Донецьк, ДонНТУ Міністерства освіти і науки, 2010.- 973 с. | en_US |
dc.identifier.other | УДК 621.313.33:519.876.5 | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/3768 | - |
dc.description.abstract | Обговорюється доцільність використання системи керування положення електропривода візка мостового крану для здійснення демпфування коливань вантажу. Наведено порівняльний аналіз двох варіантів регуляторів швидкості. Наведено результати моделювання як доказ ефективності роботи системи. | en_US |
dc.publisher | ДонНТУ | en_US |
dc.subject | рівняння Лагранжа | en_US |
dc.subject | генератор траєкторії | en_US |
dc.subject | процес оптимізації | en_US |
dc.subject | внутрішній контур | en_US |
dc.title | СИНТЕЗ ТРИКОНТУРНОЇ СИСТЕМИ РЕГУЛЮВАННЯ ПОЛОЖЕННЯ ЕЛЕКТРОПРИВОДА ВІЗКА МОСТОВОГО КРАНУ | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Матеріали V науково-практичної конференції 2010 р. Публікації співробітників кафедри ЕАПУ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
s3_08_tolochko.pdf | 669,67 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.