Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3574
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorMalcheva, R.V.-
dc.contributor.authorBarkalov, A.A.-
dc.date.accessioned2011-12-26T13:28:06Z-
dc.date.available2011-12-26T13:28:06Z-
dc.date.issued1998-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/3574-
dc.description.abstractIn this work the main singularities of the problem-oriented (or problem-based) approach to the organization of the teaching process are briefly discussed. Also some singularities of the teaching process's organization in the technical universities are pointed out, such as activation of the student as the participant of the process of the earning of the knowledge, the offset of the center of teaching from the tutor to the student, the singularities of the deep and surface teaching .In conclusion examples there are of the application of these approaches in the setting out of the educationalen_US
dc.language.isoenen_US
dc.titleAPPLICATION OF THE PROBLEM-BASED APPROACH AT PREPARATION OF THE ENGINEERSen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри комп'ютерної інженерії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
cRACOV98.pdf100,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.