Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35637
Назва: Формування корпоративної стратегії підприємства в умовах динамічного бізнес-середовища
Інші назви: Formation of corporate strategy of the enterprise in the conditions of a dynamic business environment
Автори: Зубкова, Ксенія Едуардівна
Ключові слова: корпоративна стратегія
corporate strategy
стратегічне управління
бізнес-середовище
підприємство
ефективність
конкурентоспроможність
strategic management
enterprise
business environment,
efficiency
competitiveness
Дата публікації: 2025
Видавництво: Дрогобич : ДонНТУ
Бібліографічний опис: Зубкова, К. Є. Формування корпоративної стратегії підприємства в умовах динамічного бізнес-середовища : випускна кваліфікаційна робота … бакалавра : 073 Менеджмент (освітня програма «Менеджмент») / Ксенія Едуардівна Зубкова. – Дрогобич: ДВНЗ ДонНТУ, 2025. - 61 с.
Короткий огляд (реферат): У роботі досліджено теоретичні підходи до формування корпоративної стратегії підприємства та її роль у сучасному бізнес-середовищі. Проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовище конкретного підприємства, оцінено ефективність чинної корпоративної стратегії. Розроблено практичні рекомендації щодо її удосконалення з урахуванням викликів динамічного ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35637
Розташовується у зібраннях:ОС "Бакалавр" ЕГФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Підписаний Зубкова Диплом .docx.pdf871,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.