Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35556
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМельник, Сергій Олександрович-
dc.date.accessioned2025-04-24T19:24:55Z-
dc.date.available2025-04-24T19:24:55Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМельник С. О. Аналіз рекламної діяльності комерційного банку : випускна кваліфікаційна робота … бакалавра : 073 Менеджмент / Сергій Олександрович Мельник. – Луцьк : ДонНТУ, 2024. – 107 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35556-
dc.description.abstractВ роботі розглянуті вплив, характеристики та стратегії банківської реклами; надана характеристика діяльності досліджуваного підприємства; проведено аналіз рекламного середовища провідних банків країни, фінансово-економічних показників АТ «Ощадбанк» і його рекламної діяльності за попередні п’ять років; визначено оптимальний рівень рекламного бюджету; надано рекомендації до рекламної діяльності підприємства і розподілу її бюджету.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherЛуцьк : ДонНТУuk_UK
dc.subjectоцінкаuk_UK
dc.subjectassessmentuk_UK
dc.subjectрекламаuk_UK
dc.subjectаналізuk_UK
dc.subjectкласифікаціяuk_UK
dc.subjectбюджетuk_UK
dc.subjectпоказникиuk_UK
dc.subjectкампаніяuk_UK
dc.subjectдіяльністьuk_UK
dc.subjectрозподілuk_UK
dc.subjectпідприємствоuk_UK
dc.subjectadvertisinguk_UK
dc.subjectanalysisuk_UK
dc.subjectclassificationuk_UK
dc.subjectbudgetuk_UK
dc.subjectdisplaysuk_UK
dc.subjectcampaignuk_UK
dc.subjectactivityuk_UK
dc.subjectdivisionuk_UK
dc.subjectenterpriseuk_UK
dc.titleАналіз рекламної діяльності комерційного банкуuk_UK
dc.title.alternativeAnalysis of the advertising activity of the enterpriseuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:ОС "Бакалавр" ЕГФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ВКР, Мельник С.О..pdf1,5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.