Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35540
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМізіна, Олена Вікторівна-
dc.date.accessioned2025-04-21T07:10:46Z-
dc.date.available2025-04-21T07:10:46Z-
dc.date.issued2025-04-
dc.identifier.citationМетодичні рекомендації щодо виконання завдань практичних занять з навчальної дисципліни «Маркетинговий менеджмент» для студентів ОС «Бакалавр» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» денної та заочної форм навчання / Укладач О.В. Мізіна. – Дрогобич: ДонНТУ, 2025. – 54 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35540-
dc.description.abstractУ методичних рекомендаціях викладено загальні положення та тематичний зміст практичних занять з дисципліни «Маркетинговий менеджмент», представлено завдання за темами курсу. Розроблено згідно до вимог освітньо–професійної програми підготовки бакалаврів галузі знань 07 Управління та адмініструванняuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherДрогобич: ДонНТУ, 2025uk_UK
dc.subjectзагальні положення, тематичний зміст, маркетинговий менеджмент, мета викладання дисципліниuk_UK
dc.titleМетодичні рекомендації щодо виконання завдань практичних занять з навчальної дисципліни «Маркетинговий менеджмент» для студентів ОС «Бакалавр» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» денної та заочної форм навчанняuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Методичні рекомендації до проведення практичних занять

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Метод.реком. до практ. зан._Маркет.менедж-Мізіна (НМВ-2).pdf2,59 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.