Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35448
Назва: Використання ChatGPT в освітній діяльності
Інші назви: USE OF CHATGPT IN EDUCATIONAL ACTIVITIES
Автори: Дорогий, Ярослав Юрійович
Дорога-Іванюк, Олена Олександрівна
Бердиченко, Ірина Олегівна
Ключові слова: ChatGPT
штучний інтелект
оцінювання
зворотний зв'язок
самоосвіта
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеса: ОНЕУ
Бібліографічний опис: Дорогий Я. Ю. Використання ChatGPT в освітній діяльності / Я. Ю. Дорогий, О. О. Дорога-Іванюк, І. О. Бердиченко // Забезпечення якості вищої освіти: проблеми та перспективи розвитку: зб. матеріалів VІІ Міжнар. наук.-метод. конф. 6-7 березня 2024 р. - Одеса: ОНЕУ, 2024. - С. 156–157.
Короткий огляд (реферат): Стаття аналізує використання моделі ChatGPT у навчальному процесі та її потенціал як інструменту для підготовки до занять, оцінювання робіт студентів та надання конструктивного зворотного зв'язку. Розглядається роль штучного інтелекту в освітній діяльності, зокрема у контексті оцінки есе та інших письмових завдань. Зазначено, що ChatGPT може стати потужним інструментом самоосвіти, надаючи можливість для розвитку та самовдосконалення студентів. Однак використання таких технологій також може призвести до зниження навичок письма, якщо не контролювати їхнє застосування. Окремо розглядаються проблеми, пов'язані з етичним використанням штучного інтелекту в освітньому процесі та можливості для адаптації педагогічних методів до нових технологій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35448
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри прикладної математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ТЕЗИ НМК-2024_Дорогий.pdf1,29 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.