Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35109
Назва: Банківський маркетинг як сучасний феномен розвитку комерційних банків в Україні
Автори: Харитонова, Н.С.
Антоненко, В.М.
Ключові слова: банк
маркетинг
банківська справа
Дата публікації: 2023
Видавництво: Умань : Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького
Бібліографічний опис: Харитонова Н.С. Банківський маркетинг як сучасний феномен розвитку комерційних банків в Україні / Н.С. Харитонова, В.М. Антоненко // Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики : зб. матеріалів VІIІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Умань, 25 жовтня 2023 р.). – Умань : Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького, 2023. – С. 140-143.
Короткий огляд (реферат): Показано роль маркетингу в розвитку комерційних банків у сучасних умовах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35109
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зб. матер. VІIІ Всеукр. наук.-практ. конф..pdf3,56 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.