Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34803
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМізіна, Олена Вікторівна-
dc.date.accessioned2023-11-24T15:19:40Z-
dc.date.available2023-11-24T15:19:40Z-
dc.date.issued2023-11-
dc.identifier.citationКонспект лекцій з навчальної дисципліни «Маркетинговий менеджмент» для студентів ОС «Бакалавр» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» денної та заочної форм навчання / уклад. О.В. Мізіна. – Луцьк: ДонНТУ, 2023. – 133 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34803-
dc.description.abstractВ конспекті лекцій надані матеріали для вивчення курсу «Маркетинговий менеджмент» для студентів освітнього ступеня Бакалавр галузі знань 07 Управління та адміністрування. Викладений у конспекті матеріал розкриває питання організації та процесів маркетингового менеджменту, маркетингового планування та інші. Призначений для студентів вищих навчальних закладів, слухачів навчальних програм освітнього рівня Бакалавр.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherЛуцьк: ДонНТУ, 2023. – 133 с.uk_UK
dc.subjectмаркетинговий менеджмент, процес, управління , дослідження ринків, комплекс маркетингу, маркетингове плануванняuk_UK
dc.titleКонспект лекцій з навчальної дисципліни «Маркетинговий менеджмент» для студентів ОС «Бакалавр» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» денної та заочної форм навчанняuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Конспекти лекцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1 Лекц.- Маркет. менеджмент _Мізіна (НМВ).pdf7,32 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.