Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34602
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сергієнко, Людмила Григорівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-02T11:04:33Z | - |
dc.date.available | 2023-10-02T11:04:33Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Сергієнко, Л.Г. Проблеми інженерної психології навчання і дидактики вищої технічної школи / Л.Г. Сергієнко // Новітні технології в освіті, науці та виробництві: зб. матеріалів І Міжнар. наук.-техніч. інтернет-конференції, 18 квітня 2019 р. – Дніпро: Середняк Т. К., 2019, – С. 145-150. | uk_UK |
dc.identifier.isbn | ISBN 978-617-7761-45-6 | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34602 | - |
dc.description | Характерна особливість сучасного етапу розвитку суспільства полягає в тому, що він, так чи інакше, «втягує» в свій потік усі області наукового знання - і фундаментальні, і, тим більше, прикладні. Розширюється база його зростання, охоплює не тільки технічні та природничі, але й, перш за все, громадські і гуманітарні науки. Ця загальна тенденція знаходить своє відображення і в розвитку психологічної науки. У зв'язку зі створенням і широким використанням нових технічних засобів, що відносяться до предметно-практичної діяльності, пізнання і спілкування людини, постало завдання узгодження з ним даних проблем. Це і викликало до життя особливу галузь науки - інженерну психологію, яка орієнтована, в першу чергу, на сучасне виробництво. Це і зрозуміло: найчастіше роль науково-технічного прогресу оцінюється стосовно розвитку виробництва, а більш широко - всієї економічної бази суспільства. Тому питання, які вивчає інженерна психологія, сьогодні є актуальними. | uk_UK |
dc.description.abstract | У зв'язку зі створенням і широким використанням нових технічних засобів, що відносяться до предметно-практичної діяльності, пізнання і спілкування людини, постало завдання узгодження з ними певних дидактичних проблем. Це і викликало до життя особливу галузь науки - інженерну психологію, яка орієнтована, в першу чергу, на сучасне виробництво. Нинішні магістри нашого університету декілька років вивчають дисципліну «Професійні функції інженера», тому в даній роботі зроблена спроба поєднати інженерну психологію з дидактикою вищої технічної школи. | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.publisher | Дніпро : Середняк ТК | uk_UK |
dc.subject | дидактика | uk_UK |
dc.subject | психологія | uk_UK |
dc.subject | логіка організації діяльності інженера | uk_UK |
dc.title | ПРОБЛЕМИ ІНЖЕНЕРНОЇ ПСИХОЛОГІЇ НАВЧАННЯ І ДИДАКТИКИ ВИЩОЇ ТЕХНІЧНОЇ ШКОЛИ | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці співробітників кафедри ВМФ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Зб_Міжн.конф-НТвОНтаВ_18-квітня-2019 (Дніпро).pdf | 6,95 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.