Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34602
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСергієнко, Людмила Григорівна-
dc.date.accessioned2023-10-02T11:04:33Z-
dc.date.available2023-10-02T11:04:33Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСергієнко, Л.Г. Проблеми інженерної психології навчання і дидактики вищої технічної школи / Л.Г. Сергієнко // Новітні технології в освіті, науці та виробництві: зб. матеріалів І Міжнар. наук.-техніч. інтернет-конференції, 18 квітня 2019 р. – Дніпро: Середняк Т. К., 2019, – С. 145-150.uk_UK
dc.identifier.isbnISBN 978-617-7761-45-6-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34602-
dc.descriptionХарактерна особливість сучасного етапу розвитку суспільства полягає в тому, що він, так чи інакше, «втягує» в свій потік усі області наукового знання - і фундаментальні, і, тим більше, прикладні. Розширюється база його зростання, охоплює не тільки технічні та природничі, але й, перш за все, громадські і гуманітарні науки. Ця загальна тенденція знаходить своє відображення і в розвитку психологічної науки. У зв'язку зі створенням і широким використанням нових технічних засобів, що відносяться до предметно-практичної діяльності, пізнання і спілкування людини, постало завдання узгодження з ним даних проблем. Це і викликало до життя особливу галузь науки - інженерну психологію, яка орієнтована, в першу чергу, на сучасне виробництво. Це і зрозуміло: найчастіше роль науково-технічного прогресу оцінюється стосовно розвитку виробництва, а більш широко - всієї економічної бази суспільства. Тому питання, які вивчає інженерна психологія, сьогодні є актуальними.uk_UK
dc.description.abstractУ зв'язку зі створенням і широким використанням нових технічних засобів, що відносяться до предметно-практичної діяльності, пізнання і спілкування людини, постало завдання узгодження з ними певних дидактичних проблем. Це і викликало до життя особливу галузь науки - інженерну психологію, яка орієнтована, в першу чергу, на сучасне виробництво. Нинішні магістри нашого університету декілька років вивчають дисципліну «Професійні функції інженера», тому в даній роботі зроблена спроба поєднати інженерну психологію з дидактикою вищої технічної школи.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherДніпро : Середняк ТКuk_UK
dc.subjectдидактикаuk_UK
dc.subjectпсихологіяuk_UK
dc.subjectлогіка організації діяльності інженераuk_UK
dc.titleПРОБЛЕМИ ІНЖЕНЕРНОЇ ПСИХОЛОГІЇ НАВЧАННЯ І ДИДАКТИКИ ВИЩОЇ ТЕХНІЧНОЇ ШКОЛИuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри ВМФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зб_Міжн.конф-НТвОНтаВ_18-квітня-2019 (Дніпро).pdf6,95 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.