Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34599
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сергієнко, Людмила Григорівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-02T09:33:06Z | - |
dc.date.available | 2023-10-02T09:33:06Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Сергієнко, Л.Г. Сучасна інтерпретація методології міжпредметних зв’язків у вищій технічній школі / Л.г. Сергієнко // PEDAGOGY AND PSYCHOLOGY IN THE MODERN WORLD: THE ART OF TEACHING AND LEARNING : International scientific and practical conference February 26–27. – Wloclawek : Republic of Poland, 2021. - Volume 2. – С. 164-168. | uk_UK |
dc.identifier.isbn | 978-9934-26-041-4 | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34599 | - |
dc.description | Особливе місце в педагогічних дослідженнях займають останнім часом питання, які вирішуються на основі міжпредметних зв’язків і з використанням структурно-логічних схем. Опубліковані статті виявляють широкий діапазон проблем, що вирішуються на цій основі. Прикладом можуть служити дослідження, які проводяться вже достатню кількість часу, зі створення навчально методичних комплексів різного рівня спільності, результати яких висвітлювалися, наприклад, в роботі В. Бевза. Аналогічний підхід здійснюється і в нашому університеті, проте цілі й завдання нашого дослідження дещо відрізняються від розглянутих робіт. | uk_UK |
dc.description.abstract | Актуальність теми. Сучасна педагогічна наука має в своєму розпорядженні достатньо різноманітних теоретичних та експериментальних даних, що підтверджують ефективність використання міжпредметних зв’язків у навчальному процесі. Ідея комплексного підходу до складання навчальних програм, наскрізного планування підготовки фахівців потрібного профілю, побудови мережевих графіків навчального процесу тощо – всі ці ідеї можуть бути реалізовані тільки на міжпредметній основі. Тому дана тематика є сьогодні актуальною. | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.publisher | Wloclawek, Republic of Poland | uk_UK |
dc.subject | дидактика (педагогіка) вищої школи | uk_UK |
dc.subject | міжпредметні зв"язки | uk_UK |
dc.subject | СЛС - структурно-логічні схеми | uk_UK |
dc.subject | систематизація | uk_UK |
dc.title | СУЧАСНА ІНТЕРПРЕТАЦІЯ МЕТОДОЛОГІЇ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВ У ВИЩІЙ ТЕХНІЧНІЙ ШКОЛІ | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці співробітників кафедри ВМФ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Wloclawek_ped_psy_February_2021_P.2.pdf | 2,19 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.