Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34595
Назва: ДИДАКТИЧНЕ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ФІЗИКИ
Інші назви: Didactic formation of the professional direction of teaching students to physics
Автори: Сергієнко, Людмила Григорівна
Ключові слова: концепція освіти
дидактика освіти
фундаментальна
спеціальна та професійна підготовки
Дата публікації: 2020
Видавництво: Запоріжжя : Класичний приватний університет
Бібліографічний опис: Сергієнко Л.Г. Дидактичне формування професійної спрямованості навчання студентів під час вивчення фізики / Л.Г. Сергієнко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. праць. – Запоріжжя, 2020. - № 70, Т. 3. – С. 232 – 238.
Серія/номер: ISSN 1992-5786;
Короткий огляд (реферат): У статті зроблений детальний аналіз особливостей проведення лекційних, практичних та лабо раторних занять з фізики для студентів різних спеціальностей та спеціалізації вищого навчаль ного технічного закладу. Актуальність теми зумовлена тим, що випускники будь-якого навчального закладу вищої освіти повинні бути конкурентоспроможними на внутрішньому та зовнішньому ринках праці. Тому після закінчення навчання й отримання відповідного диплома випускники повинні мати якісну фундаментальну та спеціальну (професійну) освіту. Головне завдання даної статті – дослі дити, визначити та скорегувати традиційну концепцію викладання фундаментальної дисципліни загальної фізики відповідно до певної спеціальності та спеціалізації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34595
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри ВМФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Запоріжжя-2020.70-3.43.pdf343,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.