Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3451
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мілютін, М.О. | - |
dc.contributor.author | Башков, Є.О. | - |
dc.contributor.author | Авксентьєва, О.О. | - |
dc.contributor.author | А. Аль-Орайкат | - |
dc.date.accessioned | 2011-12-19T13:10:12Z | - |
dc.date.available | 2011-12-19T13:10:12Z | - |
dc.date.issued | 2009-10-07 | - |
dc.identifier.citation | М.О. Мілютін, Є.О. Башков, О.О. Авксентьєва, А. Аль-Орайкат. ГЕНЕРАЦІЯ КОЛА ДЛЯ 3-D ДИСПЛЕЇВ. Материалы 3-й международной научно-технической конференции "Моделирование и компьютерная графика - 2009". Донецк, 7-9 октября 2011 г. Стр. 126-128. | en_US |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/3451 | - |
dc.description.abstract | Робота присвячена генерації точок кола для 3D-дисплеїв. Для забезпечення однаковості генерації дуги в прямому та зворотньому напрямку, пропонується визначати вокселі, починаючи як з початкової точки дуги, так і з кінцевої. Експериментально показано, що запропонований алгоритм генерує окружність з помилкою не більшою за 0,72 від сторони векселя, тобто, похибка менша ніж елементарний елемент відображення 3-D дисплею, що є природним для моніторів з растровим представленням візуальної інформації. | en_US |
dc.publisher | Донецкий национальный технический университет | en_US |
dc.subject | 3D-дисплеї | en_US |
dc.subject | генерація точок | en_US |
dc.subject | візуальна інформація | en_US |
dc.title | ГЕНЕРАЦІЯ КОЛА ДЛЯ 3-D ДИСПЛЕЇВ | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Моделирование и компьютерная графика - 2009 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
c_1_12.pdf | 323,01 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.