Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3451
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМілютін, М.О.-
dc.contributor.authorБашков, Є.О.-
dc.contributor.authorАвксентьєва, О.О.-
dc.contributor.authorА. Аль-Орайкат-
dc.date.accessioned2011-12-19T13:10:12Z-
dc.date.available2011-12-19T13:10:12Z-
dc.date.issued2009-10-07-
dc.identifier.citationМ.О. Мілютін, Є.О. Башков, О.О. Авксентьєва, А. Аль-Орайкат. ГЕНЕРАЦІЯ КОЛА ДЛЯ 3-D ДИСПЛЕЇВ. Материалы 3-й международной научно-технической конференции "Моделирование и компьютерная графика - 2009". Донецк, 7-9 октября 2011 г. Стр. 126-128.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/3451-
dc.description.abstractРобота присвячена генерації точок кола для 3D-дисплеїв. Для забезпечення однаковості генерації дуги в прямому та зворотньому напрямку, пропонується визначати вокселі, починаючи як з початкової точки дуги, так і з кінцевої. Експериментально показано, що запропонований алгоритм генерує окружність з помилкою не більшою за 0,72 від сторони векселя, тобто, похибка менша ніж елементарний елемент відображення 3-D дисплею, що є природним для моніторів з растровим представленням візуальної інформації.en_US
dc.publisherДонецкий национальный технический университетen_US
dc.subject3D-дисплеїen_US
dc.subjectгенерація точокen_US
dc.subjectвізуальна інформаціяen_US
dc.titleГЕНЕРАЦІЯ КОЛА ДЛЯ 3-D ДИСПЛЕЇВen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Моделирование и компьютерная графика - 2009

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
c_1_12.pdf323,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.