Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34194
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАлтухова, Тетяна Володимирівна-
dc.date.accessioned2023-04-20T11:01:16Z-
dc.date.available2023-04-20T11:01:16Z-
dc.date.issued2021-12-
dc.identifier.citationАлтухова, Т.В. Розробка оптимізаційної моделі діагностики ізоляції електродвигунів / Т.В. Алтухова // Науковий вісник №1(6)-2(7), 2021. С. 6-13.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34194-
dc.description.abstractМета: розробка і дослідження оптимізаційної моделі діагностики ізоляції електродвигунів, що спрямована на підвищення об’єктивності виявлення її пошкодження під час експлуатації електромеханічного обладнання та запобігання аварійних ситуацій, які пов’язані з ними, із застосуванням статистичного методу Байєса. Методика: Проведення дослідження ґрунтувалося на загальних положеннях теорії електричних машин, теорії ймовірностей, математичних методів дослідження операцій та теорії прийняття проєктних рішень. Результати: Запропоновано оптимізаційну модель діагностики виткової та міжфазної ізоляції електродвигунів на основі статистичного методу Байєса, яка дозволяє виявити поточний стан відповідно до трьох запропонованих класів та визначити залишковий ресурс їх роботи за умови мінімізації ризику прийняття помилкового рішення. Аналіз отриманих результатів реалізації показав, що всі обрані типи електродвигунів досить ефективно діагностуються за умови безперервного контролю визначених параметрів, так як модель показала надійні показники діагностики в порівнянні з емпіричними значеннями і становили не більш 10,5%, причому абсолютна величина відхилення при моделюванні склала в середньому 7,6%. Розроблена оптимізаційна модель показала досить непогані показники якості роботи, які склали 94,21%, проте вимагала значних часових витрат, а саме додатковий час витрачався на підбір вагових коефіцієнтів ймовірнісних помилок, що, в свою чергу, не впливає на отримання діагнозу по поточному стану ізоляції електродвигунівuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherЛуцьк: ДВНЗ ДoнНТУuk_UK
dc.subjectоптимізаційна модельuk_UK
dc.subjectбайєсівський класифікаторuk_UK
dc.subjectелектродвигуниuk_UK
dc.subjectізоляціяuk_UK
dc.subjectдіагностикаuk_UK
dc.titleРозробка оптимізаційної моделі діагностики ізоляції електродвигунівuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри прикладної математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Altukhova-T.-V..pdf5,44 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.