Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34048
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чернишов, Максим Олегович | - |
dc.date.accessioned | 2023-03-30T09:25:16Z | - |
dc.date.available | 2023-03-30T09:25:16Z | - |
dc.date.issued | 2022-12 | - |
dc.identifier.citation | Чернишов, М. О. Дослідження та розробка алгоритмів реалізації ігрового додатку на базі методів штучного інтелекту : випускна кваліфікаційна робота ... «магістр» : за спеціальністю 122 Комп’ютерні науки / М. О. Чернишов. – Луцьк : ДВНЗ ДонНТУ, 2022.- 95 с. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34048 | - |
dc.description.abstract | Випускну магістерську роботу присвячено розробці та дослідженню алгоритмів реалізації ігрового додатку на базі методів штучного інтелекту. Мета роботи – обґрунтування, розробка та дослідження алгоритмів реалізації ігрового додатку на основі дерева рішень та кінцевого автомату, спрямованих на оптимізацію процесу його реалізації та підвищення ефективності функціонування. Практична значимість полягає у розробці комп’ютерних моделей ігрового додатку на базі середовища Unity із використанням штучного інтелекту задля оптимізації процесу його реалізації та ефективності функціонування. Перший розділ містить результати системного аналізу зазначеної предметної області, обґрунтування одночасного застосування дерев рішень та кінцевого автомату. Проаналізовані ігрові движки для реалізації ігрового штучного інтелекту. Другий розділ звіту містить результати проектування основних завдань ігрового штучного інтелекту, вибір методик реалізації штучного інтелекту. Третій розділ звіту містить опис власної розробки ігрового середовища та штучного інтелекту, а також демонструється результат виконання алгоритмів. Проведено тестування. | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.publisher | Луцьк: ДонНТУ | uk_UK |
dc.relation.ispartofseries | Комп’ютерні науки; | - |
dc.subject | дерево рішень | uk_UK |
dc.subject | кінечний автомат | uk_UK |
dc.subject | Unity | uk_UK |
dc.subject | С# | uk_UK |
dc.subject | движок | uk_UK |
dc.subject | ігровий штучний інтелект | uk_UK |
dc.subject | decision tree | uk_UK |
dc.subject | finite state machine | uk_UK |
dc.subject | agent | uk_UK |
dc.subject | software application | uk_UK |
dc.subject | engine | uk_UK |
dc.subject | game artificial intelligence | uk_UK |
dc.title | Дослідження та розробка алгоритмів реалізації ігрового додатку на базі методів штучного інтелекту | uk_UK |
dc.title.alternative | Research and development of game application implementation algorithms based on artificial intelligence methods | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | ОС "Магістр" КІТА |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
122_ОС магістр_КНм-21_Чернишов.pdf | 8,74 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.