Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34048
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧернишов, Максим Олегович-
dc.date.accessioned2023-03-30T09:25:16Z-
dc.date.available2023-03-30T09:25:16Z-
dc.date.issued2022-12-
dc.identifier.citationЧернишов, М. О. Дослідження та розробка алгоритмів реалізації ігрового додатку на базі методів штучного інтелекту : випускна кваліфікаційна робота ... «магістр» : за спеціальністю 122 Комп’ютерні науки / М. О. Чернишов. – Луцьк : ДВНЗ ДонНТУ, 2022.- 95 с.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34048-
dc.description.abstractВипускну магістерську роботу присвячено розробці та дослідженню алгоритмів реалізації ігрового додатку на базі методів штучного інтелекту. Мета роботи – обґрунтування, розробка та дослідження алгоритмів реалізації ігрового додатку на основі дерева рішень та кінцевого автомату, спрямованих на оптимізацію процесу його реалізації та підвищення ефективності функціонування. Практична значимість полягає у розробці комп’ютерних моделей ігрового додатку на базі середовища Unity із використанням штучного інтелекту задля оптимізації процесу його реалізації та ефективності функціонування. Перший розділ містить результати системного аналізу зазначеної предметної області, обґрунтування одночасного застосування дерев рішень та кінцевого автомату. Проаналізовані ігрові движки для реалізації ігрового штучного інтелекту. Другий розділ звіту містить результати проектування основних завдань ігрового штучного інтелекту, вибір методик реалізації штучного інтелекту. Третій розділ звіту містить опис власної розробки ігрового середовища та штучного інтелекту, а також демонструється результат виконання алгоритмів. Проведено тестування.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherЛуцьк: ДонНТУuk_UK
dc.relation.ispartofseriesКомп’ютерні науки;-
dc.subjectдерево рішеньuk_UK
dc.subjectкінечний автоматuk_UK
dc.subjectUnityuk_UK
dc.subjectС#uk_UK
dc.subjectдвижокuk_UK
dc.subjectігровий штучний інтелектuk_UK
dc.subjectdecision treeuk_UK
dc.subjectfinite state machineuk_UK
dc.subjectagentuk_UK
dc.subjectsoftware applicationuk_UK
dc.subjectengineuk_UK
dc.subjectgame artificial intelligenceuk_UK
dc.titleДослідження та розробка алгоритмів реалізації ігрового додатку на базі методів штучного інтелектуuk_UK
dc.title.alternativeResearch and development of game application implementation algorithms based on artificial intelligence methodsuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:ОС "Магістр" КІТА

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
122_ОС магістр_КНм-21_Чернишов.pdf8,74 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.